Wat is er te doen in Noord-Moravië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

lipova schreef:
..... ik was zeer benieuwd naar die camping waar michel kwam te liggen
ik wist ook wel dat het een recreatiedorp was maar was gewoon benieuwd naar alles wat hij daarvan weet
Hoi, wat late reactie, maar ik weet nog niet wat ik daar allemaal ga doen. We gaan er voor het eerst naar toe, als we tenminste zover komen dit jaar. We gaan eerst richting reuzengebergte en misschien blijven we wel "hangen" daar. Zal aan de kids liggen of ze nog weg willen. 2 jaar geleden hebben we in trutnov 3 weken gestaan, (we zouden er maar 1 week blijven), maar ja, de kinderen wilden niet weggaan.
Dus als we er dit jaar heen gaan laat ik nog wel weten hoe het er in de omgeving is. :D
 
bijna nog 5 weken

:deuk: :cheers: nog even dan gaan we weer ...............tjechie de kriebels zijn al volop aanwezig ,alleen vind ik dat ik toch nog het een en ander zou willen weten ,kom op wie helpt me wie geeft me leuke tips ,gezellige restaurants ,mooie stekkies, lekker zwemwater, of alle andere leuke dingen .
natuurlijk ook de niet leuke dingen (maat kan ik me haast niet voorstellen in tjechie).
ik ga dit jaar naar LICHNOV
dit ligt tussen novy jicin en frenstat in,in noord moravie.
ik wacht af....... groetjes anniwil
 
Info Noord-Moravië

Hallo,
Eindelijk is het dan zover, a.s. vrijdag reizen we af nar Tsjechie-
We gaan dit keer voor ons doen een heel eind naar Moravice.
Nu hebben we al gelezen dat het gebied niet echt toeristisch is, wie is al eens in Moravie geweest en heeft leuke tips voor ons om te bezoeken? We hebben in ons huis ook een computer ter beschikking met internet mogelijkheden. Mijn oproep is wel op de valreep maar we kunnen ter plekke even kijken of er nog tips zijn.

groetjes Eefje
 
Moravice

Deze zomer trekken we naar Moravice in noord Moravie. Met een huis van Topic Travel. Is hier al iemand geweest?
Hoe is het bevallen?
Wat moeten we daar bekijken?
Zijn er in de buurt leuke zwembaden of aquaparks?
En natuurlijk welke restaurantjes kun je ons aanraden?
 
omgeving roznov

Hoi, nog even een aanvulling op wat je in de buurt van de Bečvas en Rožnov kunt doen. Vlak voor de weg naar de stoeltjeslift naar Pustevny, Trojanovice, heb je Tarzanie, een soort van klimparadijs waar je hoog boven de grond van het ene doel naar het andere klimt. Is wel niet typisch Tsjechisch maar schijnt wel heel leuk te zijn om te doen.
Veel plezier in Moravie!
Sproet.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Vlak voor de weg naar de stoeltjeslift naar Pustevny, Trojanovice, heb je Tarzanie, een soort van klimparadijs waar je hoog boven de grond van het ene doel naar het andere klimt.


Hier alvast de website tarzanie.cz Let wel: de kinderen moeten minimum 1,40 meter groot zijn.

IMG_0469.JPG
 
Wij gaan dit jaar voor de 3x keer naar tsjechie wel richting Jesenik naar camping Brobovnik (Lipová-Láznê).
Hallo, het is ondertussen 2 jaar geleden. Maar zijn jullie nog geweest naar camping Bobrovnik? En??? Hoe was het? Wij willen dit jaar ook met onze dochter van 10 jaar. Is het een mooie camping? Hoe is het sanitair? Is het druk? Hoe is de omgeving?
 
genieten in Moravie

De mooiste wijnen van de CZ komen uit moravie,ze maken daar o,a Svatovavrinecke en Frankovka wijnen iets gekoeld het lekkerst.In de omgeving van Sloup vind je vele grotten en zelfs een themapark met de karstgrotten als thema,veel plezier,Joep
 
Bovenaan