Wat is er te doen in en om Vrchlabi?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hoi,
Weet iemand een leuke tent in Vrchlabi om te stappen? Zelf weet ik er twee. Als je in de richting van Spindleruv rijdt, liggen er twee in het begin van de hoofdstraat aan de rechterzijde. Enigszins verborgen, want ze liggen in de zijstraatjes. Maar best leuk. In Trutnov ligt Moby Dick. Heeft iemand daar ervaring mee?
groeten rick
 
Van harte bedankt ... ik heb al links en rechts zitten neuzen ... heel interessant !!! (Ook de andere tips die ik hier al vond, zoals hrensko (is wel 3u rijden van waar wij zitten, maar dat moet dan maar op de terugweg naar Dresden ... het lijkt me zodanig schitterend !!!) Nu nog hopen op goed weer !!!
worshippy.gif

karin
 
Hoi allemaal, wij gaan zaterdag 24 juli richting Tsjechie voor een welverdiende vakantie. Nu zit ik alle weerkaarten af te zoeken naar mooi weer in de omgeving van Vrchlabi.
confused.gif
En wat denk je, ik kan niet dichterbij komen dan Trutnov via info op de pc.
Ik weet uit ervaring dat als het daar slecht weer is, dat het in Vrchlabi nog heel mooi kan zijn. Maar misschien zijn er mensen in de buurt geweest. Ik weet, het weer vooruit voorspellen kan moeilijk zijn, want dat lukt onze Piet Paulusma
crazy.gif
al met moeite en die doet ook zijn best.
aangenaam.gif

Het kan zijn dat daar ondertussen de campings ook onder water staan, zoals je deze week zag op het nieuws.
Dus ik hoor graag of ik met de camper of met de boot moet gaan. Maar gaan doen we, daarvoor vinden we het land nog steeds te mooi.
smiley20.gif
 
Marianne, dit is een erg mooie site waar je echt alles bijna
kunt vinden.
worshippy.gif

Ik kende deze niet, maar ik had al wel een webcam gevonden in Turnov.

Bedankt voor de Tip

Ik heb de rest nog vergeten te bedanken voor de snelle reacties, dus iedereen bedankt voor de nodige tips die ik mocht onvangen. En kijk allemaal eens op de site die Marianne heeft opgegeven. Als je gaat, staan er leuke dingen op.
 
Re: Hoe is het weer in omgeving Vrchlabi

Wij komen 26 juli aan in Vrchlabi (Euro Air) en zijn natuurlijk ook benieuwd wat het weer gaat doen.
Vanochtend de volgende site gevonden: www.wetter.net
Hopelijk zet het goede weer zich voort.
Fijne vakantie
 
Re: Uitgaan in Vrchlabi en omgeving?

Wij zijn net terug uit Vrchlabi. We hoorden dat www.drmax.cz inderdaad dicht is. Je kunt tot 03:00 wel terecht bij Zakopane Pes of bij Lyon terecht. Allebei in het centrum. Echter op vrijdag was het bij Zakopane Pes pas redelijk druk.
 
Wat is er zomers te doen in Vrchlabi?

Hoi hoi,,

Wij zijn Erwin en Tera en we hebben voor de zomer een reisje geboekt naar Vrchlabi. We gaan er naar toe met 8 personen: 4 volwassenen en 4 kinderen, 1 van 8, 2 van bijna 5 en 1 van 2 jaar. Kan iemand me wat vertellen wat er te doen is op deze plek? Word zeer gewaardeerd.

MVG

Erwin & Tera
 
Bovenaan