Wat is er te doen in en om Vrchlabi?

Topic in 'Reuzengebergte' gestart door rickheuvel, 11-10-2003.

1. Hoi,
    Weet iemand een leuke tent in Vrchlabi om te stappen? Zelf weet ik er twee. Als je in de richting van Spindleruv rijdt, liggen er twee in het begin van de hoofdstraat aan de rechterzijde. Enigszins verborgen, want ze liggen in de zijstraatjes. Maar best leuk. In Trutnov ligt Moby Dick. Heeft iemand daar ervaring mee?
    groeten rick

2. Moby Dick is een best leuk tent voor jongeren onder de 25 jaar. Vrij luid, ze spelen 80's, 90's & today. Ik heb daar ooit een paar leuke avondjes beleefd.

3. ik weet dat er in vrchlabi een tent zit die dokter Max heet. Daar kun je op zich wel leuke feestjes bouwen.
    suc6

4. Hoi, hoe lang geleden ben je hier geweest, want ik heb gehoord dat deze tent nu dicht is.
    groeten rick

5. Een bruikbare tip voor mensen die omgeving Vrchlabi gaan.
    >>>>klik hier<<<<<
    ga deze site in en ziedaar een compleet verslag van alles wat er te zien is in de ruime omgeving van Vrchlabi.

Bijgevoegde bestanden:

6. Hallo muis,

Dit is een zeer bruikbare tip. Bedankt.

7. cor

cor

ziet er prima uit

8. Naast de informatie over Vrchlabi trouwens ook nog veel meer gegevens over diverse gebieden in Tsjechië. De moeite van het bezoeken waard dus.

9. Van harte bedankt ... ik heb al links en rechts zitten neuzen ... heel interessant !!! (Ook de andere tips die ik hier al vond, zoals hrensko (is wel 3u rijden van waar wij zitten, maar dat moet dan maar op de terugweg naar Dresden ... het lijkt me zodanig schitterend !!!) Nu nog hopen op goed weer !!!
    karin

10. Hoi allemaal, wij gaan zaterdag 24 juli richting Tsjechie voor een welverdiende vakantie. Nu zit ik alle weerkaarten af te zoeken naar mooi weer in de omgeving van Vrchlabi. [​IMG] En wat denk je, ik kan niet dichterbij komen dan Trutnov via info op de pc.
    Ik weet uit ervaring dat als het daar slecht weer is, dat het in Vrchlabi nog heel mooi kan zijn. Maar misschien zijn er mensen in de buurt geweest. Ik weet, het weer vooruit voorspellen kan moeilijk zijn, want dat lukt onze Piet Paulusma [​IMG] al met moeite en die doet ook zijn best. [​IMG]
    Het kan zijn dat daar ondertussen de campings ook onder water staan, zoals je deze week zag op het nieuws.
    Dus ik hoor graag of ik met de camper of met de boot moet gaan. Maar gaan doen we, daarvoor vinden we het land nog steeds te mooi. [​IMG]

11. Op de site van de stad Vrchlabi staat ook het weerbericht. Is wel in het Tsjechisch, dus je moet er wel wat moeite voor doen als je geen Tsjechisch spreekt.
    De link waar dit te vinden is:

http://www.vrchlabi.cz/index.php?kateg[]=poca

12. wij zijn nu jaar achter elkaar in vrchlabi geweest en hebben 2x prachtig weer gehad!

13. Marianne, dit is een erg mooie site waar je echt alles bijna
    kunt vinden. [​IMG]
    Ik kende deze niet, maar ik had al wel een webcam gevonden in Turnov.

Bedankt voor de Tip

Ik heb de rest nog vergeten te bedanken voor de snelle reacties, dus iedereen bedankt voor de nodige tips die ik mocht onvangen. En kijk allemaal eens op de site die Marianne heeft opgegeven. Als je gaat, staan er leuke dingen op.

14. Ine

Ine

Re: Hoe is het weer in omgeving Vrchlabi

Wij komen 26 juli aan in Vrchlabi (Euro Air) en zijn natuurlijk ook benieuwd wat het weer gaat doen.
    Vanochtend de volgende site gevonden: www.wetter.net
    Hopelijk zet het goede weer zich voort.
    Fijne vakantie

15. Re: Hoe is het weer in omgeving Vrchlabi

Het weer begint gelukkig op te knappen, moet ook wel want volgend weekend ga ik weer richting het Lipnomeer [​IMG] Kijk ook op www.weeronline.nl/Europa.htm

16. Re: Uitgaan in Vrchlabi en omgeving?

Wij zijn net terug uit Vrchlabi. We hoorden dat www.drmax.cz inderdaad dicht is. Je kunt tot 03:00 wel terecht bij Zakopane Pes of bij Lyon terecht. Allebei in het centrum. Echter op vrijdag was het bij Zakopane Pes pas redelijk druk.

17. Wat is er zomers te doen in Vrchlabi?

Hoi hoi,,

Wij zijn Erwin en Tera en we hebben voor de zomer een reisje geboekt naar Vrchlabi. We gaan er naar toe met 8 personen: 4 volwassenen en 4 kinderen, 1 van 8, 2 van bijna 5 en 1 van 2 jaar. Kan iemand me wat vertellen wat er te doen is op deze plek? Word zeer gewaardeerd.

MVG

Erwin & Tera

18. Freddy2005

Freddy2005 † In Memoriam

Lees het forum eens door en neem er de kaart bij. Ik heb even ingezoomd op Vrchlabi, maar je zult er beslist zelf mee overweg kunnen.

mapy.cz

Deel deze pagina