Wat is de beste route naar Vcelakov, Hlinsko???

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Ik heb een vraagje. wij gaan dit jaar voor de eerste keer naar Tsjechie. Nu ben ik aan het kijken hoe ik het beste kan rijden, maar ik kom op 2 verschillende routes uit.
De ene is via Dresden (Duitsland) en de ander via Nurnberg (Duitsland). Wie kan mij helpen, want ik weet echt niet wat de beste keus is.
smiley6.gif

Alvast bedankt.
 
De meeste mensen gaan voor de route over Frankfurt- Wurzburg - Nurnberg; maar sommigen prefereren de Dresden-route. Via de zoekfunctie (zoek maar op deze plaatsnamen) kom je nog andere threads tegen
 
Hoi Sylvia,
Wat ga je in Vcelakov doen? Ik ken het daar. Ik kom uit Liberec en wij rijden altijd via Dresden. En als we richting Vcelakov gaan (van Liberec) rijden via via Hradec Kralove, Pardubice, Chrudim. Maar ik weet niet of het beter is via Nurnberg, Plzen en Praha. Ik denk zelf, dat het drukker is.
 
hoi! Ik woon 15 km van Hlinsko vandaan en neem altijd de route over Nurnberg, is echt het snelste! Daarna Plzen, Praha, richting Brno, ongeveer 80 km na Praha neem je de afslag Humpolec, dan kom je door Havlickuv Brod, dan Zdirec daarna kun je de borden Hlinsko volgen. succes!
 
Bedankt voor jullie reacties.
We hebben besloten om via Nurnberg te reizen. We overnachten wel onderweg.
Hebben jullie nog leuke tips om te doen in die buurt??
We reizen met 3 kinderen (1,5 jaar, 5 jaar en 8 jaar)
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: Wat is de beste route naar Vcelakov, Hlinsko??

Ik heb in het verleden altijd overnacht in Schwandorf bij Hotel/pension Baier. Gezellig familiehotel, goede keuken, prima kamer en leuke mensen. 0049.94.312.386, vragen naar mevr. Baier. Schwandorf ligt 50-60 km voorbij Nurnberg richting Tsjechische grens. Je hoeft dus niet ver van de weg af te dwalen. Je kunt ze bellen en even navraag doen wat de kosten zijn voor de gehele familie. Succes (en als je daar gaat overnachten, laat het dan even weten).
 
Bovenaan