Wat betekent dit bordje?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

sorry om te moeten horen char, maar ben je dan zo ziek om niet naar tsjechie te gaan?
ik zelf heb reuma en kan niet veel (zeker niet werken) en dat eist zijn tol. zo zijn wij verleden jaar niet op vakantie geweest vanwege de financien, maar ik mis tsjechie, de mensen, het eten, het onbezorgde, het niets hoeven, zeker niet te koken terwijl dat mijn hobby is (nou ja, ik denk het lekkere eten dan hahhahahaha) en dat kun je in tsjechie !!!!!!! vooral het echte tsjechische eten en daarbij vooral de pivo niet te vergeten.
ik vertel tegen mijn man van mijn topic en de reacties daarop, vooral de jouwe dat we in je huis mogen.
dit is pas echt een grap, zegt ie, jij kan lullen maar die char kan het nog beter hahahaha. nou, zeg maar dat we komen (ook al zullen de bomen zo hoog als het huis staan en de motten aan de binnenkant leven .....) ach ja, zei ik, jij weer he met je klusverhaal. mijn man kan namelijk niet stil zitten. hij geniet graag van zijn vakantie, maar hoopt dat er bij ieder huis wat we huren wat te doen is. lekker gras maaien, de tuin doen, beetje elektra rommelen (wat in cz nogal eens moet in de huisjes).
met andere woorden, dit is ons GEGUND DIT JAAR, VROUW. weinig geld betalen tegen een vakantie en char blij om zijn huis eens te checken,
ik zei, nee joh, is een grap toch, hij heeft vrienden zat.
 
sorry char, als ik ga lullen of schrijven, zeker over tsjechie, dan heb ik hetzelfde probleem als jij. ik hou niet op en ik volg je verhalen al jaren, maar beheers me om te reageren, maar nu grijp ik de kans maar aan, alhoewel niet het goeie topic he hahahaha
 
Inderdaad wat Off topic maar ik vind het ontroerende verhalen. Mensen die door ziekte een zo grote beperking hebben dat ze hun geliefde hobby (Tsjechie) niet meer kunnen beleven. Mooi dat die elkaar geen helpen en ondersteunen , voor mij is dit typisch iets voor dit forum. Doorgaan !!!
 
Bovenaan