Waddinxveen - Pelhrimov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Samen met Pelhrimov (Jeanne) zit ik in het bestuur van de Stichting Vriendschapsband Waddinxveen - Pelhrimov. Wij krijgen nog wel subsidie van de Gemeente. Dat heeft lang op losse schroeven gestaan, maar Jeanne en ik zijn in september met een delegatie van de gemeente naar Pelhrimov geweest en dat heeft veel goed gedaan. Wij staan open voor ervaringen van andere stedenbanden. Wij hebben een aantal projecten op stapel staan, nu maar hopen dat we ze kunnen realiseren
 

kuurgast

Donateur
Holanďané vypověděli městu Pelhřimov partnerství. 19.12.2013.
Nederlanders trekken zich terug uit de vriendschapsband Pelhřimov.

De loco-burgemeester van Pelhřimov vertelt dat ze naar Waddinxveen gingen met cadeaus om de verjaardag van de vriendschapsband te vieren. Daar hoorden ze dat de gemeente gaat stoppen met hun stedenband Waddinxveen - Pelhřimov miv 1 januari 2014 vanwege bestuurlijke en financiële redenen.

Wel heel slordig van de gemeente Waddinxveen, want in augustus 2012 werd er al geschreven "Einde vriendschapsband Waddinxveen-Pelhrimov".
 
Gelukkig wordt er gestopt met de verkapte vakantietripjes van de ambtenaren.
Het heeft niets opgeleverd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boya

Pelhřimov

Donateur
Kukel, toen ik destijds in het bestuur zat ging iedereen gewoon op eigen kosten en met eigen vervoer naar Tsjechië en was het een uitwisseling tussen de "gewone" burgers. Ik heb er een leuke vriendschap aan overgehouden.
 
Bovenaan