Wachtwoord terugvinden

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik heb een andere en snellere computer gekocht met XP office i.p.v. Windows 98 maar waar hoe kan ik nu voor het installeren mijn wachtwoord voor het Tsjechisch Forum terugvinden?
rich?
 
rich? schreef:
...hoe kan ik nu voor het installeren mijn wachtwoord voor het Tsjechisch Forum terugvinden?
Geen wachtwoord invullen, en druk op <enter>. Dan krijg je het volgende schermpje, het spreekt voor zich.

Systeembericht
Je hebt een ongeldige gebruikersnaam of een ongeldig wachtwoord ingevoerd. Klik op de knop Terug, voer de juiste gegevens in en probeer het opnieuw. Denk eraan dat het wachtwoord hoofdlettergevoelig is. Wachtwoord vergeten? Klik hier!

Je hebt 0 van de 5 aanmeldingspogingen gebruikt. Na 5 pogingen kun je je gedurende 15 minuten niet aanmelden.
 
Er bestaan speciale programmaatjes waarmee je ingevulde wachtwoorden kunt terugvinden. Kwestie van je oude PC opstarten en even via internet downloaden. Ik weet zo even geen namen, maar zoek bijvoorbeeld op www.freeware.com naar "password" of "recover".
 

pepo

† In Memoriam
Rich? heeft het over het forum wachtwoord, dat hij niet meer weet.
Als je je huidige wachtwoord wil wijzigen, moet je toch dat wachtwoord eerst invullen.
Voor zover ik weet, kan Pasqual je verlossen van deze benauwde situatie. Dus, als je nog niet overgegaan bent op je nieuwe computer en kan dit lezen, schrijf gauw een PM naar Pasqual.
 
pepo schreef:
Rich? heeft het over het forum wachtwoord, dat hij niet meer weet.
Als je je huidige wachtwoord wil wijzigen, moet je toch dat wachtwoord eerst invullen.
Je moet het wachtwoord inderdaad eerst invullen, tenzij hij in je cookies opgeslagen staat. Als Rich nu ineens z'n wachtwoord niet meer weet, hoe heeft hij de afgelopen tijd dan hier kunnen inloggen (tenzij het in een cookie staat)? Vandaar mijn suggestie om het met zo'n programmaatje terug te halen. Maar de optie om Pasqual te benaderen is uiteraard ook een hele goeie. ;)
 
Het is inderdaad vreemd dat Rich zijn password niet meer weet, maar wel een bericht hier kan posten... (op zijn nieuwe computer waar nog geen cookies op staan)....
Maargoed.. mocht Rich er echt niet meer uit komen moet hij even een gil geven, dan kan zijn password zo veranderd worden.....
 
Ik weet mijn wachtwoord ook niet meer, ben al jaren ingelogd...

Als ik er niet uitkom, gebruik ik de boven door Vasek aangegeven methode. Werkt altijd.
 
Bovenaan