Waar kan ik een Tsjechische vlag of vaantje kopen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Wij hebben in Tsjechie her en der gezocht naar een mini-Tsjechische vlag om bijv. op een rugzak te naaien naast andere landen die bezocht zijn.
Outdoor winkels hadden ze wel van de US of Canada bijv. maar niet van CZ (we zijn niet zo nationalistisch ...).
Wie weet waar deze vlaggetjes van textiel wel te koop zijn ??? (in CZ of NL).

Groet, Frans
 
In Lomnice Nad Popelkou zit iets verder dan de KB bank een bedrijfje dat vlaggen maakt.
Vorig jaar was er een gast in onze boerderij die ook regelmatig met de caravan reist. Hij wilde graag een vlaggetje van Tsjechie voor op de voortent. Hij vroeg aan mij of ik wist waar je dit kon kopen. Ik had vooraf geen idee wat dit voor een bedrijf was, gewoon aangeklopt en in mijn goede Tsjechisch geprobeerd uit te leggen of ze dit konden maken. Het was geen probleem, het duurde +/- 2 weken voor het klaar was. Het resultaat was geweldig.

Groetjes, Sylvia
 
Ook iets gevonden ...

Ik heb iets gevonden waar ik natuurlijk nog geen ervaring mee heb qua aflevering maar het is een begin : www.backpackflags.com

Klik op europa en dan zit CZ er ook bij!

Kale stuksprijs 2,95 ...
Ik heb er 2 besteld (porto 1,50) het bedrijf zit gewoon in NL en betalen gaat via de RABO.

Groet Frans
 
Waar kan ik een tsjechisch vaantje (vlag) kopen ???

4 jaar terug bij een dump vlakbij Obratan (tussen Tabor en Pehlrimov) een aantal CZ-vaantjes gekocht die je op je jas/tas kunt naaien.
 
Bovenaan