Waar is dit?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Gefeliciteerd dames!!... Char heeft nog nooit van die plaats gehoord....
Hoe zit dat nou met die beren?...
Die zullen nu wel werkeloos zijn.......steunberen dus....

Char.
 
Ik herinner me alleen nog maar dat het heel erg warm was, en dat we de honden bij hadden.
Toen we er aan kwamen rijden en het gebouw aan de kant van de weg zagen vond ik het niet echt mooi, maar als je eenmaal in de tuin loopt en dan zicht hebt op het gebouw is het best mooi, vooral de balustrade.
We hebben het gebouw niet van binnen bekeken.
:bloos2: Ik hoop nu dus wel dat ik het goede gebouw in gedachte heb.:denk:
 

Freddy2005

† In Memoriam
Toen wij er 5 jaar geleden waren werden de gebouwen net gerestaureert.
De tuinen moeten er in het verleden heel mooi uitgezien hebben.

...Toen we er aan kwamen rijden en het gebouw aan de kant van de weg zagen vond ik het niet echt mooi, maar als je eenmaal in de tuin loopt en dan zicht hebt op het gebouw is het best mooi, vooral de balustrade.

Het kasteel ligt inderdaad langs een weg en de tuin ligt lager en heeft een balustrade, dus ik denk wel dat dit het gebouw is wat jij bedoelt.

Ik heb nog een paar foto's in de fotogalerij geplaatst waarop het kasteel zelf, de voortuin met balustrade, de beer in de gracht, een detail uit de gevel van de te restaureren bijgebouwen en een foto uit de naastliggende tuin. De voortuin en de aan de neventuin aanpalende bijgebouwen kunnen echter wel nog een flinke restauratiebeurt gebruiken. Zoek in de fotogalerij op "Zakupy".
 
Bovenaan