Waar is dit?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Lina!!... Volgens mij zijn jullie helemaal niet weggeweest!!!...
Zutphen, dus!!....

Char.

_____________________________________________
Char. ...wereldreiziger in eigen land...

(sorry, maar ik heb geeeen idee!!)
 

char

† In Memoriam
Lina!... Gezien de oorspronkelijke foto... en de luchtfoto... moeten jullie het uitzicht op deze huizen gehad hebben, vanuit een hoger gelegen kamer/raam van een hotel/pension, waar jullie de afgelopen keer geweest zijn!!!.. Ik mag toch hopen, dat dit klopt?...Het is al laat... Dus ik ga NU niet meer opzoeken, WAAR jullie precies verbleven...

Char.
 
Haha, die Char. :) Vergis je niet in de foto van mapy, je ziet hierop totaal geen diepte. Wij kwamen op de weg links op de foto van mapy aanrijden. De plaats heet Z O, nou doe je best! :)
 

Freddy2005

† In Memoriam
Dit zijn de huisjes:

926194716IMG_5753.jpg



zaciname.cz
 
Geweldig vind ik die fotogalerij op de website... geen idee of ze nou alle huisjes op de foto gezet hebben, of gewoon 1 huisje van alle kante gefotografeerd hebben...
 

char

† In Memoriam
Dank je wel Freddy!!.. Ik heb nog niet eerder gereageerd... Maar ik heb de foto goed bekeken, een paar uur lang.... Mijn conclusie is:.. of ik er 3 minuten naar kijk, ...of een paar uur,.. dat maakt geen verschil!!.. Ik weet het gewoon niet!!
Wel weet ik dat het niet in het Reuzengebergte is. Meer in een gebied, waar de maximale hoogte zo'n 350 meter is. Verder is de (re-) constructie van het dak niet al te oud. En past waarschiijnlijk niet helemaal bij de veel oudere toegang, die volgens mij van rond 1880 moet zijn.


Char.

__________________________________________________
Char. ... even terug in de tijd...
 

Freddy2005

† In Memoriam
Alles wat char schrijft klopt ongeveer. Het is een zamek die een hele weg afgelegd heeft en meermaals is gerenoveerd. De bijgebouwen en tuin moeten zeker ook nog eens aangepakt worden.

Maar na slechts één reaktie kan ik nog niet veel meer aangeven. Wie anders is er ooit geweest ? Het is trouwens opengesteld voor het publiek.
 
Bovenaan