Film Vratné lahve (Lege Flessen)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pelhřimov

Donateur
Ik heb hem deze zomer in Praag op DVD gekocht, tsjechisch gesproken, en naar keuze met tsjechische of engels ondertiteling, ....

Ik had zelf deze film toen ook al gekocht in Tsjechie, maar die was niet Nederlands ondertiteld.
Maar ik heb dus nu ook die Nederlands ondertitelde film besteld.
Het is, net als Kolya, een schitterende film
 
Ik had zelf deze film toen ook al gekocht in Tsjechie, maar die was niet Nederlands ondertiteld.
Maar ik heb dus nu ook die Nederlands ondertitelde film besteld.
Het is, net als Kolya, een schitterende film
Voor een Amerikaanse kennis ben ik eigenlijk nog op zoek naar deze film, dus ik zoek eigenlijk speciaal een uitgave op DVD met Engelse ondertiteling! Waar is deze te koop?
En misschien is er zelfs ook een ondertitelde Obecna skola?

Ter introductie: Ik ben hier uitgekomen toen ik ernaar zocht op internet - ik ben zelf al een tijd niet meer in Tsjechië geweest. :snotter:

Trouwens, Kolya is wel uitgebracht met Nederlandse ondertiteling, maar dat was langer terug op VHS.
 
Alleen ter plekke? Da's toch een beetje lastig dan... :snotter:

Ik kom dit jaar nooit meer in Tsjechië... Misschien is er iemand die 1 of alle2 zou kunnen bezorgen, als ik het heel vriendelijk vraag (bij deze)?
 

Pelhřimov

Donateur
Ik heb de tip via via gehad...
Corrie, ik kijk net op de website van canvas maar de uitzendtijd staat daar vermeld als 22:15, dus stel je video/DVD recorder wat ruimer in, dan weet je zeker dat de film helemaal opgenomen wordt...
Canvas (programma - kijk bij zondag)
trailer
 

Freddy2005

† In Memoriam
Straks op Canvas om 22h15: Vratné lahve/Empties van Jan Sverákom !!! Voor de liefhebbers , nog even onder de aandacht brengen.
Smiley.Watch.TV.gif
 

char

† In Memoriam
In het begin vond ik het niet echt geweldig.
Maar over vijf weken heb ik een sollicitatiegesprek bij de NS.
Eind mei, of begin juni, gaan we samen met een grote ballon mee...
Nou moet ik alleen, tijdelijk, een baantje achter zo'n houten luik zien te vinden.
Dat laatste valt niet mee!!.. De plaatselijke afhaalchinees wil mij niet hebben....
Maar,...men is nooit te oud om te leren!!..

Char.
 

char

† In Memoriam
Freddy!!.. Ik bedoelde het positief, hoor!!.. Aan het eind van de film zeiden we tegen elkaar dat het een heel goede film was.
Een beeld van een veel voorkomende situatie, verfilmd/geschreven met een soms absurde maar ook komische kijk op het dagelijks leven van een wat ouder echtpaar.
Dat mijn kommentaar anders begrepen zou worden was niet de bedoeling!!..

Char.
 
Ik had zelf deze film toen ook al gekocht in Tsjechie, maar die was niet Nederlands ondertiteld.
Maar ik heb dus nu ook die Nederlands ondertitelde film besteld.
Het is, net als Kolya, een schitterende film

Hey, ik ben al enkele dagen bezig met het vertalen van de film naar het Nederlands. Als jij of de andere leden van het forum willen, stuur ik ze naar jullie...
Ik ben er nog mee bezig, het zal rond 20 januari zeker klaar zijn :ja:
 
Bovenaan