Vragen over route Anjum-Rokytnice n. Jizerou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

http://www.routenet.nl/route.aspx?t...options=optimal|STANDARD|carfast|||2010-02-19 03:30|

wij hebben van het reisbureau deze route gekregen, maar dit komt volgens mij niet goed ??
Deze route gaat langs frydland, maar niet door de binnenweg, is het dan mogelijk om deze te rijden?

maakt mij niks uit, wij hebben ons eigen route, maar de gasten die ook naar hetzelfde hotel gaan als wij hebben dus ook deze route.
en als deze nu geen andere route weten,rijden ze vast in de winter
 
Ik snap wat je bedoeld Rika. Volgens mij is de route die jij aangeeft wel open, het zijn de routes langs de stuwmeren (oa Sous) die in de winter gesloten zijn. Maar het is inderdaad ook naar mijn idee niet de beste route die je kunt nemen.
 
volgens mij weten de meesten wel wat ik bedoel met deze vraag.
in de winter kan je niet langs frydlant, deze is dan afgesloten.
Gasten die voor het eerst naar tsjechie komen, en deze route hebben die kunnen dan bij frydlant weer terug.....dat is wel een uur heen en een uur terug...dat is dus 2 uur verspilde reistijd.
Er stonden wel nog 50 andere gasten op de lijst die met eigen vervoer komen,en ik zou het zonde vinden als deze route niet mogelijk is.

voor de duidelijkheid dan ( ik weet het ook niet meer hoe anders te zeggen)
de route die je bij zomer rijd... grensovergan polen, frydlant , korenov enz enz..bij zomer een prachtige route..winters is deze niet te doen.

route bijgevoegd,stopt bij frydlant en gaat dan richting szklarska poreba
de vraag is of je daar wel langs kan ??

wijzelf rijden altijd..gorlitz-jelenia gora-szklarska poreba-rokytnice
http://maps.google.nl/maps?sourceid=navclient&ie=UTF-8&hl=nl

is het nu duidelijk ???
 
welke route nemen jullie dan, en waarom die route ????
wij rijden ook langs grijpskerk,dus wie weet zien we je nog zwaaien :lmfao:

Dat is een geweldige plek waar jullie verblijven, op de horni domky echt super.
 
Het is voor ons de bekende weg, dus makkelijk. Ben ook wel door Polen geweest, maar dan moet je op een gegeven moment een nogal steile berg op, vlak bij een grens, en daar hebben we dus een keer vastgezeten in de sneeuw.
 
Bovenaan