Voorstellen...

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

leuke sfeer hier op het forum, waar ik gauw een beetje heb rondgekeken. Ik ben Marianne Fiene, getrouwd met Frits en we hebben 2 kinderen, zoon Jeroen (18) en dochter Daniëlle (20). Wij hebben enkele jaren geleden een huis gekocht in Tsjechië waar we meerdere keren per jaar naar toe gaan om vakantie te vieren. We nemen meestal vrienden of familie mee en iedereen is reuze te spreken over het prachtige land en de vriendelijke bevolking !
We willen graag van alles weten over de Tsjechen en hun gewoonten !
 

Marcel

Moderator
:shake: van harte welkom Marianne,

je bent wel een paar maandjes zoet als je alles hier een beetje wilt gaan lezen. :lezen:
waar hebben jullie je huisje ? wie weet heb je wel buren hier op het forum.
als je iets wilt zoeken, gebruik de Zoeken functie, rechtsboven in je scherm.
en als je iets niet kan vinden, vraag het, en gegarandeerd komt er een antwoord.

grtz Marcel
 
Hoi Marcel, bedankt voor je welkomstwoord !

(ben het trouwens helemaal eens met je onderschrift !)

Wij hebben een vakantiehuis in Martinkovice, vlakbij Broumov. Ben benieuwd of er meer mensen op dit forum zitten die een huis hebben in die omgeving !
 
huis omgeving Martinkovice

Welkom en hier is nog een buurman/buurvrouw. Wij hebben een stulpje in Zacler. Misschien eens een keertje "pivo"buurten.
Groetjes Barend en Gerda
 
Maar gelukkig wel dicht genoeg bij om even gezellig een kopje thee te gaan drinken!! :lekker:
En dan kan je gelijk die suiker meenemen!! :gek:

Mariannefiene van harte welkom op dit forum, ja, ook ik vind het nog steeds een gezellig forum!!
 
Hi

Hallo allemaal,

leuke sfeer hier op het forum, waar ik gauw een beetje heb rondgekeken. Ik ben Marianne Fiene, getrouwd met Frits en we hebben 2 kinderen, zoon Jeroen (18) en dochter Daniëlle (20). Wij hebben enkele jaren geleden een huis gekocht in Tsjechië waar we meerdere keren per jaar naar toe gaan om vakantie te vieren. We nemen meestal vrienden of familie mee en iedereen is reuze te spreken over het prachtige land en de vriendelijke bevolking !
We willen graag van alles weten over de Tsjechen en hun gewoonten !

Ik wou jullie zekers nog een keer zo bedanken voor jullie goede zorgen en gastvrijheid dat ik bij jullie mocht logeren de laatste nacht van mijn vakantie, ik heb een fantastische tijd met jullie allemaal en jullie leuke vrienden :top: we komen eerst volgende keer weer samen bij jullie of Penzion Zamecek:ja:;) en ik hoop dat met kabbi goed gaat en dat alles voorspoedig mag lopen, veel liefs en grtz aan Daan :knuffel: Brenda
 
Hi

Hallo Marianne ,
Graag gedaan hoor die filmpjes :top:, ik heb er zekers van genoten hoe is kabbi nu gaat het al weer wat beter, ik hoop van wel watis het adres ook al weer waar hij verblijft !!!hier in Nederland drenthe
en grtz van hier en ook aan daan en je man.

Brenda & Janny :bij:geef je nog de honingpollen aan Jack,farucco en savanne??

P.S we hebben gelukkig weer het rijk voor ons alleen manon woont nu bij haar zus op zolder.
en zalig rustig is het nu hier we genieten er echt van wat ook de bedoeling is .
 
Bovenaan