Voorjaarsvakantie naar Hotel Jestrabi -Lipno

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Marcel

Moderator
gezien deze reisorganisatie vanuit Tsjechie opereert, zijn ze natuurlijk geen lid van het SGR of ANVR.

daarmee wil ik niet zeggen dat ze niet betrouwbaar zouden zijn. ik heb geen enkele ervaring met Zinger-Travel.
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Jan Zinger was ooit een zeer actief lid op ons forum. De laatste jaren helaas niet meer gezien hier. Aardige kerel. Het is in elk geval goed om te lezen dat zijn bedrijf na al die jaren (2003) nog actief is. Dat zegt toch ook wel wat :)

Fijne vakantie!
 
Hier een reactie van de eigenaar Jan Zinger zelf :ja:

Allereerst een berichtje voor alle oude bekenden die zich mij nog kunnen herinneren. Onder anderen jij Pasqual, ja, het is inderdaad een tijdje geleden. Druk leven, veel buiten genieten, en buiten dat, gaat de tijd supersnel. Het gaat goed met ons. Het reisbureau hebben we nog steeds. Nu alleen als een soort van kleine bijverdienste. Mijn vrouw en ik werken nu allebij bij de grootste verzekeringsmaatschappij van Tsjechie namelijk "Ceska Pojistovna". Mijn vrouw als groepsmanager, en ik als verzekeringsagent. Onze dochter Tereza is inmiddels 6 jaar, en gaat deze maand voor het eerst naar de basisschool. Leuk te zeggen is dat onze "internationale" familie ook zijn vruchten bij onze dochter afwerpt. Ze spreekt al bijna 4 talen. Ze zit een week op school, en telt al in 4 talen tot 20 (de trots van de vader is natuurlijk te merken in het schrijven :ja:). Van het reisbureau hebben we alleen het beste gehouden. Onder andere onze aanbieding Tsjechie / Hochficht die we nu voor het 6e jaar organiseren. We hebben klanten die ook al voor de 6e keer komen, dus volle tevredenheid. Het is gewoon een bijzonder leuke aanbieding. Ik zeg dit niet om reclame te maken, want dat hebben we eigenlijk niet nodig. Op 5 kamers na is het voor februari al bijna uitverkocht, dus ....

De Heer "Staats" heeft inmiddels al gereserveerd bij ons, en ik verzeker hierbij dat de familie een bijzonder leuke vakantie zal hebben. Er zijn veel families met kinderen, dus ook voor de kinderen extra leuk.

Dan tot slot voor alle oude bekenden van ons de hartelijk groeten, en laat gerust eens een keer wat horen.

Jan, Marcela en Tereza Zinger.
 
Jan

Hallo Jan,

Sorry dat wij informatie in wilden winnen, maar ja het is voor ons ook voor de eerste keer dat we naar tsjechie komen.:bloos2:

Fijn om te horen dat er ook kinderen zijn!.
We hebben er ook heel veel zin in.:slalom:

Gr, Anastasia
 

char

† In Memoriam
Het is toch geweldig, dit forum, Anastasia!!...

Binnen een paar uur weet je wat je weten wilt!!..

Ik wens jullie een Wereldvakantie!!..

Char.
 
Bovenaan