Voetbal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goeie aan winst ook voor Arsenal als je het mij vraagt. Ik hou van Rosiscky zijn speelstijl aanvallende middevelder kan een echt nummer 10zijn achter Henry. Arsenal speelt ook vaak leuk en mooi aanvallend voetbal.
 
Nee ik vind Arsenal niet echt counter voetbal spelen, dat is meer Chelsea. Arsenal is aanvallend ingesteld en niet verdedigend. Maar goed in de Engelse competitie kan je niet zo spelen. Ze hadden kunnen winnen ook van Barca als die rode kaart niet was gevallen.
 
Chelsea is nog steeds mijn nummer 1 van engeland, al is het alleen al vanwege Petr Cech en onze grote vriend Roman Abramovic :D


Maar inderdaad, met dit team zal Arsenal wel degelijk aanspraak kunnen maken op de titel :)
 
rosicky zou nu lichtgekwetst zijn?


ben dus een hevige supporter van west ham, ex-ploeg van repka, mikolanda die er ook speeldde is naar mlade boleslav nu. ga minstens 1x seizoen kijken(op mijn conto: millwall,nottingham,portsmouth,watford enz).
 

Freddy2005

† In Memoriam
Dinsdag wordt mogelijkerwijze tegen Costa Rica gespeeld zonder Tomas Rosicky. Rosicky heeft vandaag het trainingskamp in Seefeld verlaten om zich in Praag te laten onderzoeken. Hij heeft last van blijvende pijn in zijn bovendij.

radio.cz
 
Freddy,iedereen zit terug in tsjechie trouwens? rest van de selectie zit in jablonec denk ik(of hebben daar een training afgewerkt).zou da artikel terug moeten opzoeken
 
Update: Rosicky and Galasek Taken to Hospital in Prague
May 29th, 2006
In what seems to be a change of plan, Tomas Rosicky and Tomas Galasek have, upon landing in Prague, been taken to hospital for medical examinations. The other 22 members of the Czech squad have continued by coach to Jablonec, where they’ll train this evening. Rosicky picked up a thigh injury in Friday’s friendly against Saudi Arabia while Galasek has been out of action for a week after straining knee ligaments in a training-ground collision with Jan Polak.

***
Source: iDnes.cz

dat is een tsjech,die artikels naar het engels vertaald...

ben het duits amper machtig,voor de liefhebbers in het engels.
hier het tsjechische:
Čtyřiadvacet fotbalistů se v pondělí před polednem vrátilo ze soustředění v Seefeldu, ale v autobusu, který vezl národního mužstvo za přípravou do Jablonce, jich sedělo jen dvaadvacet.

Tomáš Rosický a Tomáš Galásek přímo z letiště odjeli na vyšetření do střešovické nemocnice. A šampionát začíná už za deset dní.
 
Ben benieuwd zolang ze eind volgende week maar fit zijn, in ieder geval de wedstrijd tegen Italie! Koller ook trouwens.. bad luck.

Rosicky loopt blessure op
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 29 mei om 16:16

Nadat Vladimir Smicer wellicht het WK moet missen vanwege een blessure aan zijn rechterbeen, kampt nu ook Tomas Rosicky met een dijbeenblessure. De middenvelder liep de blessure op in de oefeninterland met Saudi-Arabië.

De blessure van de 25-jarige aanwinst van Arsenal lijkt niet ernstig te zijn, maar uit voorzorg zal hij de oefeninterland van morgen tegen Costa Rica aan zich voorbij laten gaan.

Tsjechië is in de groepsfase van het WK ingedeeld in groep E met Ghana, Italië en de Verenigde Staten
 

Freddy2005

† In Memoriam
Tsjechen krijgen goed nieuws van Rosicky en Koller

large_152622.jpg

Tomas Rosicky geraakt op tijd fit voor de WK-eindronde. De Tsjechische middenvelder liep vorige vrijdag in een oefeninterland tegen Saoedi-Arabië een dijblessure op. Een medische check-up leerde dat er niets ernstigs aan de hand is, zodat Rosicky het openingsduel van Tsjechië tegen de VS op 12 juni probleemloos moet halen. Ook van Jan Koller kwam er goed nieuws. De lange spits, maandenlang buiten strijd met een knieblessure, is zo goed als fit en speelt vanavond mogelijk een deel van het oefenduel tegen Costa Rica.

hln.be 30/05/06 10u51
 

Freddy2005

† In Memoriam
Freddy2005 schreef:
Dinsdag wordt mogelijkerwijze tegen Costa Rica gespeeld zonder Tomas Rosicky.

radio.cz

Tsjechië wint met 1-0 van Costa Rica


Tsjechië heeft dinsdagavond met 1-0 gewonnen van Costa Rica, in een vriendschappelijke interland ter voorbereiding van het WK voetbal dat op 9 juni in Duitsland van start gaat.

Tsjechië speelt op het WK in groep E tegen Italië, Ghana en de Verenigde Staten.

Costa Rica neemt het in groep A op tegen Duitsland, Polen en Ecuador.


hln.be 30/05/06 20u21
 
Thank god dat die 2 in ieder geval mee doen, nu Galasek en Smicer nog. M'n moeder had het niet meer toen ik zei dat die 4 geblesseerd waren.
Maar goed laten we het beste hopen.
 
Marek Heinz mogelijk naar Heracles Almelo...

Ik las net even ons weekblad Typisch Almelo, waarin een artikel stond over Heracles, aan het einde is te lezen dat Marek Heinz benadert is door Heracles als mogelijke nieuwe speler voor de club... Hier is alleen nog geen reactie op terug ontvangen. Weet iemand al meer?

Ik zal spoedig dat stukje, uit het artikel, hier op het forum plaatsen, zodat jullie het na kunnen lezen!
 
Hierbij ook nog even het stukje uit het artikel;
"Karim Bridji in kielzog van trainer Ruud Brood naar Heracles"

aan het einde van het artikel is dit te lezen:

"Heracles heeft nu 17 spelers vastgelegd voor het komend seizoen. Men zoekt nog naar een spits, een linker middenvelder en een centrale verdediger. Voorzitter Jan Smit en assistent-trainer Hendrie Krüzen zouden ook contact met Marek Heinz hebben gehad, de Tsjechische international voor wie zij al vaker belangstelling hadden getoond, maar totnogtoe is daar niks over naar buiten gekomen."
 
Lijkt me sterk dat hij met zijn kaliber naar Almelo gaat...
Als hij al naar Nederland komt is hij toch eerder een speler voor in de top 3 dan in de middenmoot...
Zou overigens wel mooi zijn om wat meer Tsjechische (en andere centraal en ooste europese) spelers in de competitie te hebben.
 
:D Vond het alleen al een heel leuk berichtje... Ben wel met je eens dat er weer wat meer tsjechische spelers in de Nederlandse competitie mogen spelen, helemaal nu grygera en galasek weg gaan bij ajax!
 
Met alle respect voor Heracles Almelo, maar ik denk dat hij toch bij een "grotere" club terecht kan. Bijvoorbeeld bij die club oet Eanske! :D
 
Bovenaan