Vliegtuig als restaurant?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste forumleden,

mijn vrouw in jaren geleden ook in Tsjechië geweest, en heeft toen gelunched in een restaurant, wat een oud vliegtuig bleek te zijn. :schrijven:
Ze weet alleen niet meer precies waar het is, het is op de weg richting Praag, maar helaas weet ze het echt niet meer.... :bloos2:

Wie kent dit restaurant ? en bestaat het nog ? :denk:

Peter
 

Freddy2005

† In Memoriam
Kennen doe ik niet maar ik heb het even opgezocht. Er is alvast een website. airrestaurant.cz

Het is net de grens over bij Ústí nad Labem langs weg 248.

6886020.jpg
 
mijn vrouw ..... heeft toen gelunched in een restaurant, wat een oud vliegtuig bleek te zijn.
Wie kent dit restaurant ? en bestaat het nog ?
je bedoelt niet het restaurant vlakbij Usti nad Labem het stond aan de rechterkant van de snelweg als je van Praag wegrijd richting Harrachov

Ook eentje op snelweg E65 circa 5km bij Mlada Boleslav vandaag, richting Praha -> Turnov.
Maar wat ik heb gehoord is de kwaliteit van het eten ver te zoeken daar.
wij hebben er heerlijk gegeten met 4 personen eten drinken en dessert voor nog geen 25 gulden toen der tijd

je bedoelt niet het restaurant vlakbij Usti nad Labem het stond aan de rechterkant van de snelweg als je van Praag wegrijd richting Harrachov
peter die van Bekov nad Jizerou dat is hem
 
Ja dat vliegtuig wat jij bedoelt staat inderdaad op de snelweg van Praag naar Turnov, aan de rechterkant als je van Praag komt.
Voor 25 gulden met 4 man hoef je daar niet meer aan te komen... hadden ze maar eerder de prijzen verhoogd dan zag het er nu niet uit als een neergeschoten Junker uit 1943
:vliegen:

Het andere vliegtuig is inderdaad in Petovice, bij de oude grens, heeft het nu een stuk minder druk omdat de nieuwe weg van Dresden-Praag open is.
 
vliegtuig restaurant

Jammer dat het zo duur is geworden, het was erg leuk om een keer daar te gaan eten. Maar ik heb ook gehoord dat het er niet meer is.
Maar niet getreurd, je kan in Tsjechië overal lekker eten. Nou nog 3 dagen en dan gaan we. Ik heb er echt zin in met de kinderen en mijn kleinkind.
 
Bovenaan