Villapark Happy Hill - Cista, Reuzengebergte

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij willen dit jaar naar het mooie Tsjechie maar we hebben 2 vakantieparken waar we tussen moeten kiezen. Eén daarvan is Villa Park Happy Hill in Cista. Wij zouden graag willen weten wie hier weleens is geweest en hoe het hier was en of er veel te doen is zoals quad rijden, aquaparken.

Wij horen graag jullie reakties.

Groetjes,
Jaap, Christa en Robby
 
pech

Wij gaan in de voorjaarsvakantie voor de 4e keer naar Tsjechie en hebben er zin in alleen hopen we wel op meer sneeuw dan vorig jaar!! We zitten vlakbij Cerny Dul en Janske Lasne dus volgens mij komt het wel goed op de pistes. het park waar we heen gaan heet Happy Hill, iemand daar al eens geweest?
Onze dochter/schoonzoon, 2 zonen ( en 1 daarvan heet JACCO, de stoutse :stout:van het stel!) gaan mee en we gaan met nog 2 zussen/zwagers met kinderen dus dat wordt een gezellige boel.
groetjes, fam. Kampentjes uit Rotterdam :zwaai:
 
prachtige omgeving... ik was even in de war met de villa park in Stupna dichtbij Cista u horek, dacht dat die ook Happy Hill heet.
 

char

† In Memoriam
Pardon??... Afstand huisjes=======Pistes Cerny Dul is nog geen 3 km.!!

Char.
 

char

† In Memoriam
Er is inderdaad nog een plaatsje Cista, langs weg [16 ]. Vlakbij Nova Paka ligt ook een vakantiepark in/bij Stupna. Dat klopt dus!!..
Maar ik weet niet of dit park ook Happy hill heet....Ik denk het niet!!..

Volgens mij gaat het om het park in Cerny Dul-Cista...Zoals de Kampentjes al schreven.

Bij Stupna, zijn geen pistes in de buurt..

Char.
 
Bovenaan