Vietnamese markten, winkels en bazars

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

we gaan naar de tesco toe om eten te kopen, en ook nog wat dingen zoals pennen,potloden enzo voor school( die zijn daar wel goedkoop) de kleding is wel duur maar ja die kopen we er alleen als die in de aanbieding is. heb je in karlov vary zelf ook nog andere grote supermarkten zoals de globus de hypernova of is de tesco de enige.
 
we gaan naar de tesco toe om eten te kopen, en ook nog wat dingen zoals pennen,potloden enzo voor school( die zijn daar wel goedkoop) de kleding is wel duur maar ja die kopen we er alleen als die in de aanbieding is. heb je in karlov vary zelf ook nog andere grote supermarkten zoals de globus de hypernova of is de tesco de enige.

In Karlovy Vary zitten ook nog een Kaufland, Hypernova en Interspar, de globus is daar aan het bouwen....

Verder heb je in het centrum van Karlovy Vary nog enke winkeltjes met o.a. kleding... Mocht je speciaal naar de Tesco willen om inkopen te doen kun je misschien beter een stukje verder rijden richting Plzen, daar zit er ééntje die 1 1/2x zo groot is al in KV. (WEBSITE)
 
Bij de drafbaan staat een grote winkelcentrum met intersparsupermarkt met daarom heen veel mooie en exclusieve kledingwinkels (is de prijs dan ook naar) en als je graag naar de vietnamezen wilt kun je naar Cheb gaan waar ook een grote vietnamese markt is. Maar hier zijn ze wel heel erg opdringerig. Bij de Tesco in Karlovy Vary zijn maar een paar kledingwinkels waaronder een Kenvelo
 
vietnameesje die naar tsjechie gaat

hoi

ik ben hier nieuw op de site en zie juist dat jullie het hebben over vietnameese markten in tsjechie, best wel leuk voor mij. waar kan'k die vinden precies? welke steden?
 
Helaas weer terug uit Tsjechie, 8 dagen is veel te weinig:traan:

Over de asia markten, we zijn in Praag 4 geweest (moldrany??), heel veel kleding maar geen merk kleding.
Het was er ook erg rustig, een beetje eng eigenlijk.
Op de terug weg zijn we via cheb gereden, daar bij het centrum is ook een kleine asia markt, met heel veel merk artikelen.
Die verkopers proberen je echt hun hokje in te slepen:D , ook willen ze je graag meenemen naar geheime achterkamertje met speciale aanbiedingen alleen vandaag en alleen voor U:deuk: .
Veel leuke kleding gekocht van aardige kwaliteit.
En het afdingen is ook leuk om te doen, ik kwam ongeveer op 40% van de vraagprijs uit.

Groeten
 
ook wij zijn bij de asia markten geweest
veel "merk" kleding en allemaal hebben ze bijna het zelfde aan te bieden
de eerste vond ik wel leuk maar daarna had ik het wel gezien

en wat dat merk kleding betreft volgens mij gewoon namaak
 
Ik wil toch even een waarschuwing plaatsen bij het aanschaffen van "merkkleding" op de Viëtnamese markten.
Wij waren vorig jaar al een behoorlijk stukje (1 uurtje rijden) in Duitsland toen ons werd vezocht, door een groen autootje met een soort lichtkrantje bovenop het dak, om hem te volgen.
Wij werden naar een parkeerplaats geleid waar de douane stond te wachten. Er werd ons gevraagd waar wij vandaan kwamen.Ons antwoord was Tsjechië. Er werd daarna gevraagd wat wij daar aan kleding gekocht hadden. Nadat wij daar antwoord op hadden gegeven moesten de vouwwagen en de koffers openen en werd alles gecontroleerd. Gelukkig hadden wij dat jaar geen "merkkleding" gekocht dus er was niets aan de hand. Het was echter wel duidelijk dat ze op zoek waren naar nep-merkkleding.
Wij waren overigens niet de enige die werden nagekeken.
Misschien komt het door onze ongure tronies of door de vouwwagen maar bijna elk jaar zijn er vragen over wat er in de aanhanger achter ons zit als we vanuit Tsjechië Duitsland inrijden .
 
Bovenaan