Vietnamese markten, winkels en bazars

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

het ging niet helemaal goed geloof ik :D
Ik wou eigenlijk vragen of er ook van die vietnameze markten in de buurt van praag zijn
Ben er al heel wat tegen gekomen on dit forum maar allemaal van jaren geleden de reacties
Wij gaan in augustus van dit jaar 2011 van 20 -08 tm 03-09 naar Praha Klanovice en wou graag weten of de markten er nog zijn
Want voor 5 jaar geleden ben ik naar die in Cheb geweest en mijn ouders vorig jaar weer maar de markt was heel erg verandert Geen Merkkleding meer enz
En toen wel namelijk allemaal vesten van D&G enz
Dus om een lang verhaal kort te maken zijn die markten er nog in Praag en zo ja waar ??
Misschien iemand met adressen ;)
 
Vietnamese markten en winkeltjes kun je overal nog wel vinden. Moet wel een beetje lachen om het woord merkkleding. Het is wel allemaal nep natuurlijk en niet bepaald goede kwaliteit!
 
Ja oke dat het nep is weet ik
Maar goed mag er altijd graag ff kijken
En moet toch wel zeggen wij hebben voor 3 jaar geleden hele mooie vesten van G-star gekocht met bond en m,n vriend heeft hem nu nog elke winter aan
Dus zo slecht was het niet
Maar bedankt voor de info
 
Nee, echte merkkleding heb ik nog nooit bij een Vietnamees gezien. Maar toch zit er wel kwaliteit tussen. We hebben vorig jaar een trui met Adidas-opdruk gekocht die vaak is gewassen, die is nog steeds mooi.

Ik moet wel zeggen dat de kleine marktjes steeds minder leuk en nieuw spul hebben. Ik heb het idee dat je alleen aan de grenzen nog leuke nieuwe spullen tegenkomt en merkkleding.

Trouwens, vaak ligt de merkkleding achter. Dan moet je er naar vragen, dan hebben ze het wel.
 
Hallo

Ja idd achter de deuren hebben ze wel merkkleding (NEP)
Dat was in Cheb ook zo toen wij er waren voor 3 jaar geleden
Dan wordt de kleding er voor we gehaald en kom je achter de deuren
Vond het zelf niet zo'n fijne ervaring
Kom koeken vrouw ich mach billige preis of hoe je het ook schrijft
Wel een ervaring natuurlijk maar erg opdringerig
Waar je trouwens ook heerlijk kan shoppen op namaak kleding
De markt in Jelenia Gora Polen
Hele grote markt met alle bekende merken super groot
 
Nee daar zijn ze absoluut niet opdringerig maar juist heel behulpzaam
Elke x denk je dat het het einde van de markt is maar dan gaat hij weer verder in een bocht de andere kant op
Wel grappig haha
En de markt is inderdaad aan de rivier
Maar het centrum van Jelenia Gora is ook gezellig om te winkelen

Wij gaan van 20-08 2011 tm 03-09-2011 naar Praag
Camping Praha Klanovice
Maar gaan cker naar Jelenia Gora het is wel 2 uur rijden vanaf de camping maar heb het er wel voor over
En als je de bult omhoog klimt met de auto staat boven aan een man met kristal en andere aardewerken
Alleen de reis er naar toe is al mooi alleen al de omgeving je klimt echt helemaal omhoog
 
Ja, dat wil ik ook erg graag weten, en ook hoe laat de markt sluit. Wij zijn eens op een zaterdag op een markt vlak over de grens in Polen geweest, en die sloot om 12.00! Wij waren er om 11.30.:slik:
 
iN CHEB ZIT EEN GROTE VIETNAMESE TEXTIELFABRIEK WAAR ALLERLEI ''MERKKLEDING'' VANDAAN KOMT, HELAAS ZIT DEZE WEL EENS, AF EN TOE OP SLOT WANNEER UNCLE SAM LANGS IS GEWEEST, DAT IS O.A. DE REDEN DAT ER SOMS HET E.E.A. ACHTER HET ''GORDIJN LIGT''
 
Bovenaan