Vervoer spiegel naar Nederland

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste Forumgebruikers,

Op dit moment ben ik in Tsjechië, Jablonec nad Nisou en in het weekend ga ik terug naar Nederland. Ik heb hier een spiegel van 1 meter bij 1,60 meter die ik heel graag naar Nederland zou willen brengen, maar in mijn auto past hij niet.

Daarom mijn vraag; is er toevallig iemand die in de buurt van Jablonec nad Nisou is, of hier langs rijdt en deze spiegel naar Nederland zou kunnen vervoeren eind van deze week? Ik zou erg blij zijn en kijk uit naar de reacties :).

Groetjes en alvast bedankt.
 
Als jij de spiegel in Dolni Lanov kunt krijgen, kunnen wij hem eind september meenemen naar Nederland. Misschien heb je hier iets aan?
 
Beste Jan,

Allereerst heel erg bedankt voor de vriendelijke reactie, een reactie van mijn kant liet even op zich wachten omdat ik nog even had nagedacht over de mogelijkheden. De spiegel weegt ongeveer 50 kilo en past niet in mijn auto, het is daarom denk ik beter om er vanaf te zien, jammer maar helaas. Nogmaals heel erg bedankt voor het aanbod.

Trouwens, bent u familie/de vader van Jorik? Ik ken Jorik nog uit Praag :D.

Met vriendelijke groet,

Jirka
 
Oh wat leuk om te horen, ik hoop dat alles goed met hem gaat in Albanië. Doe hem maar de groeten, als dat kan.

Groet jirka
 
We gaan nu even weg, maar als jij in Nederland vervoer regelt vanaf Zeist, kan de spiegel in Jablonec opgehaald worden.
 
Weet u dat zeker? Het is in Maršovice, tegen Jablonec aan. Heeft u die ruimte vrij?

Met vriendelijke groet,

Jirka
 
Beste Jan,

Kunt u mij alstublieft een nummer doorgeven per privé bericht, dan kunnen we het e.e.a. Bespreken, alvast bedankt!
 
Bovenaan