Vervoer gezocht voor houten balken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik ben nog steeds op zoek naar iemand die mijn tuinhuis kan vervoeren.
Het zijn een 50 tal balkjes van 2 meter en 3 balken van 5 meter. allen met sectie 10 x 10.
Vanuit Horni marsov, bij Trutnov naar Belgie of Frankrijk.
 
Meneer,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Ik vind deze site zo ingewikkeld, dat ik er eigenlijk nooit gebruik van maak. ik heb op deze mensen willen reageren, maar dat lukt me niet.
 
Dat begrijp ik niet. Je bent wel in staat om te vragen om vervoer met spoed en krijgt dan ook steeds allerlei tips, waar je vervolgens tijdenlang niet op reageert. Gevolg: je vraag verdwijnt in het archief. Vervolgens stel je dezelfde vraag opnieuw en gebeurt er weer hetzelfde. Mijn indruk is eigenlijk dat jijzelf de boel onnodig ingewikkeld maakt. Zo moeilijk is dit forum niet hoor... :confused:;)
 
meneer, ik heb contact gezocht met het vervoerbedrijf in Vrchlabi. Deze praten, lezen, ...echter geen Engels of Duits waardoor ik nooit enige reactie heb mogen krijgen.
 
Dat is natuurlijk heel vervelend, maar ik bedoel eigenlijk dat je op dit forum om tips vraagt, maar daar vervolgens nauwelijks of pas weken/maanden later op reageert, terwijl je zelf steeds zegt dat het haast heeft. Dan is het niet verwonderlijk dat anderen denken: daar heb je hem weer met z'n spoedverhaal, laat maar... En dat is jammer, want je kan op dit forum echt geweldig geholpen worden.
 
Daar ben ik het volledig mee eens. Mijn excuses aan iedereen die me willen helpen, maar achteraf niets meer te horen hebben gekregen. Wat betreft het tuinhuis. Het gaat over een heel klein beetje hout, alleen de balken van het dak zijn wat langer, vijf meter. Moest het transportbedrag hiervoor de pan uit swingen, overweeg ik om ze door te zagen en om ze eventueel dan opnieuw te laten maken. Alleen, dat is natuurlijk een beetje van de zotte. Ik krijg alles echter niet in mijn Berlingo.
 
Probeer mensen welke in het "westen" auto's kopen. Die rijden meestal leeg heen met een oprijwagen of aanhanger waar 5 meter op past. U woont dicht bij de Poolse grens, vast wel een Bazar die dat doet en met een beetje geluk naar Uw bestemming rijd of tegen een extra vergoeding een omweg maakt.
 
Bovenaan