Vertaling m.b.t. allergie gevraagd

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Freddy2005

† In Memoriam
Wist ik wel Jeanne, maar even de lijst doorlopen en toen maar deze kanttekening gemaakt. Zeker is dat iedereen wel iets uit deze lijst kan leren. Wie weet immers hoe een kiwi noemt in het Tsjechisch ? :lache:
 
Leuk dat er af en toe toch nog een reactie komt. Als ik een mailtje ontvang ga ik direct weer naar het forum. Tussendoor vergeet ik het wel eens een beetje.
Ik heb er geweldig veel aan gehad of liever gezegd niet want we hebben het niet nodig gehad. Tsjechie is een heerlijk land en we weten al precies welke plekken we dit jaar gaan bekijken. De vertaling gaat weer gewoon mee.
Nogmaal bedankt aan allemaal,
Groet,
Jenna
 

pepo

† In Memoriam
Ik heb de bijlage, opgezocht en aangedragen door Jeanne (Pelhrimov), aandachtig gelezen. Ik meen, dat dit een waardevol en goed vertaald document is, alleen al om de kruidenterminologie.
 
Zelfs de mosterd van mandjara staat ertussen. Maar mandjara is niet meer op het forum geweest sedert 13-07, zou ze Jsem extrémně alergická na hořčici verkeerd gezegd hebben misschien. :fluit:
:D
Ik ben inderdaad een tijd niet geweest door omstandigheden. Maar ik ben er weer hoor ;) Weet alleen niet wanneer ik weer op vakantie ga hahaha.
Zit er even niet in, ben ik bang :denk:
 
Bovenaan