Vakantiewoning omgeving Mlada Boleslav

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In september gaan wij waarschijnlijk weer een weekje naar Tsjechië. We zoeken een huisje in de omgeving van Mlada Boleslav. Ik heb al heel internet afgestruind maar kan niet echt veel vinden.
Iemand nog suggesties?
We nemen een hond mee en willen ook graag een open haard in het huisje.
Tips voor uitstapjes in de omgeving of bezienswaardigheden zijn ook welkom.
 
Volgens mij komen er niet zoveel reakties omdat er ook niet zoveel te beleven valt volgens mij in die regio. De stad is idd een industriestad en een beetje saai.
Ik zou verder ook niet zoveel weten in dat gebied.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Niet veel te beleven !!! Je zit daar toch centraal tov Mělnik, Kokořínsko, Doksy,Turnov, Český ráj, Jičín, Nymburk en Brandýs nad Labem. Er is daar heel veel te beleven en te bekijken. Het hangt er vanaf aan welke kant van de stad je een huisje vindt en je kan zo veel leuke dingen vinden afhankelijk hoever je wil rijden.

kokorin.cz
cesky-raj.cz
 
:D Kijk dat is nu waar Unita naar vroeg aangaande de omgeving. Ik hoopte alleen dat anderen zouden reageren, want nu moet jij toch weer de tips leveren, Freddy. Wij noemen dit hier (in Nunspeet) aan de boom schudden voor de appels, maw er zijn nu tips geleverd......
:ja:
 
Ha kijk, we gaan de goede kant op!
Kokorinsko lijkt me een mooi gebied. Ga morgen op mijn gemak eens naar die linkjes kijken.
In september is weer de jaarlijkse jachthondenwedstrijd in de buurt van Mlada Boleslav. We willen daar in de buurt een huisje huren en dan ook nog een bezoek brengen aan Terezin.
Dus we kunnen meerdere kanten op. Vijftig kilometer vanaf de wedstrijd is geen probleem.
 

kuurgast

Donateur
Op de website van de gemeente staat informatie + links van de monumenten + interdog Bohemia.
11 September is er op de binnenplaats van het kasteel een traditionele ambachtenmarkt met culturele evenement.
Jammer dat jullie in september naar Mladá Boleslav gaan want het weekend van 19 juni is er de
jaarlijkse air-show met historische en moderne vliegtuigen en jaarmarkt met ruim 100 kramen en
historische hekwerkgroep en een podium met muziek en dans en afsluitend vuurwerk.

interdog.com en download "katalog" accommodatie regio Mladá Boleslav met veel websites.
 
Bovenaan