Vakantiewoning gezocht in Pardubice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo

Wie kan mij met het volgende helpen. Ik ben op zoek naar een vakantiehuis/ apartement/ woning voor de zomervakantie. We willen namelijk met een groep naar Pardubice gaan. Ik zoek dus een accomodatie met minimaal 3 slaapkamers op loopafstand van het centrum. Wie kan mij helpen. Ik heb al een aantal websites bezocht, maar bijna niemand biedt iets aan in Pardubice!

Het gaat om de peiode 18 tot 28 Juli

groetjes en laat iets weten!!
 
Arlette, Pardubice (stad en directe omgeving) is niet een van de meest toeristische regio's, dus zullen er niet zoveel vakantiewoningen te vinden zijn. Daarvoor moet je toch zeker al ten Zuiden van Chrudim of ten Noorden en Oosten van Hradec Kralove, zo min. 15 km vanuit Pardubice. Daar is het landschap glooiender.

Wat zoeken jullie precies? Een eigen huisje of kunnen het appartementen zijn in een kleinschalig complex? Verwachte jullie luxe of mag het ook standaard zijn? Wat zijn de plannen? Fietsen, omgeving verkennen, rust zoeken, wandelen? Wellicht kan ik dan iets voor jullie zoeken.

Anders kan je via mijn naam/logo links ook een e-mail sturen als je dat wilt met je reactie. Ik hoor het wel.

Richard.
 
Op de camping van Pardubice zijn wel vakantiewoningen te huur, het is een camping van helemaal niks maar wel met een geweldig mooi zwembad er vlak naast. Misschien is dat iets?

Ik weet geen prijzen, wel weet ik dat de camping heel goedkoop is, de huisjes zullen ook niet duur zijn, ze waren redelijk groot maar zeer eenvoudig verder.

Het zwembad moet je apart betalen, maar ook dat koste heel erg weinig (voor ons dan hé!!)
 
Corrie wil wss zeggen:de camping nabij Cihelna(nabij polabiny).... niet zo ver van het centrum....15 minutjes ofzo...

het aquapark ben ik al eens geweest, dacht gelezen te hebben dat ze het(zwembad) gingen renoveren?

In de nabijheid van pardubice zoals ricardo zegt: buurt van chrudim, meer van Sec, Valy U prelouc, Melice, Horni Bradlo: leuke sfeer, ben er een aantal x geweest, staat vol van vakantiehuisjes....

Als er iemand accomodatie aanbied in pardubice,of een app. te huur heeft.... heb altijd interesse(maar het goedkoopste zal nog altijd bij men kameraden daar zijn).
 
Het probleem is een beetje dat we gebonden zijn aan de plaats Pardubice. Er is namelijk in die periode een groot festival met een schaaktoernooi. Wij willen het toernooi spelen en een beetje vakantie houden. Vandaar dat we op zoek zijn naar iets binnen Pardubice.

Iemand toch tips???
 
Hallo Arlette, wij verblijven wel vaker in Pardubice als we op bezoek gaan bij onze zoon. Wij verblijven dan meestal in een pension. De laatste keer was dat pension Zelena Zaba en dat is ons uitstekend bevallen.
Stuur anders een mailtje naar mijn zoon (Ricardo) zoals hij al had gezegd in zijn berichtje, want hij weet nog meer adresjes.
 
of uiteraard: hotelovy dum arnost, heb er in mijn beginjaren altijd geslapen (was ongeveer 350 kc, zal nu meer zijn uiteraard). 5 of 10 minuten wandelen van het centrum (trida miru). voor zover ik weet was het een typisch hotel/hostel voor arbeiders die normaal gezien op het platteland wonen en in de week in de stad werken...
 
Bovenaan