Vakantiewoning 10 personen gezocht

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zijn twee gezinnen met 6 volwassenen en 4 kinderen en hebben afgelopen winter voor het eerst wintersport in Tjechië beleefd. We hadden een relatief klein gebied (Zacler) en zijn nu op zoek naar een wat groter gebied waarbij de aankleding voor de kleine kids ook wat aantrekkelijker is. Dit ontbrak echt op de skischool in Zacler. We zijn op zoek naar een vakantiehuis in het dal en dichtbij de liften. We hadden nu een woning op een helling en dit is zeer slecht bevallen. Wie heeft er een idee. Alle suggesties zijn welkom.
 
Tsjechoreizen: 10 pers. huis met half pension in Harrachov. Huis Drevenka. 's Avonds zelfs a la carte eten! Ons gezelschap heeft er met de feestdagen een heerlijke wintersportvakantie gehad!
 
Hallo Boya, Dit huis ligt 1 km van de piste. Dit vind ik met 4 kleine kids in de leeftijd 3 t/m 8 jaar iets te ver. Ik zoek eigenlijk een huis in het dal, maar op loopafstand van de piste. Wie kan me helpen?
 
Ik heb nog nooit een woning geboekt waarbij je eerst in een skibus moet. Dit lijkt me eerlijk gezegd ook helemaal niets. Alle spullen mee slepen, kids mee. Nee doe mij maar een huis aan de piste. Lipno vind ik iets te ver.... Het moet ongeveer in 8 a 9 uur te berijden zijn. We wonen in het Noorden van Nederland.
 
Dat lijkt me idd ook handiger, een huis aan de piste. En dan de boodschappen voor 10(!) personen halen in een winkel verderop... Wel verstandig om nu al rond te kijken naar een accommodatie. Vast wel iemand op dit forum die je kan helpen. Succes! Laat je weten wat het geworden is?
 
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Op internet heb ik nu al zoveel woningen bekeken, maar ik vind niet iets onderaan de piste. We willen niet op een berg, want we kwamen vorige week met sneeuwkettingen niet eens de helling op. Dat met kleine kids is niet vertrouwd. Hoop op jullie medewerking.
 
Hallo JanAverink,
Helaas voldoen de appartementen niet aan onze wensen. We zijn twee gezinnen (1 gezin met 2 volwassenen, 2 kids leeftijd 19 en 17, 2 kids leeftijd 4,5) + (1 gezin met 2 volwassenen, 2 kids leeftijd 5,8). We zijn eigenlijk op zoek naar één huis, want dit vinden we gezelliger. Ik zal eens kijken bij de optie die Kachel heeft aangedragen. Als iemand nog een idee heeft..... Bedankt tot zover.
 
Bovenaan