Vakantieplannen 2012

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

:wow: Net nog even de schoolpapieren van de boys nagekeken we kunnen op de woensdag al vertrekken scheelt weer een dag :yess:
 
Dit jaar gaan we naar Blankartice voor 2 weekjes... ook wij zijn aan het aftellen. Eerste keer dat we in 1x ernaar toe gaan rijden zonder een extra overnachting in duitsland. 'S avonds vertrekken en de hele nacht door karren. Ben benieuwd hoe ik aankom :denk:
 
Jammer genoeg moeten we nog 4 weken wachten want de jongens moeten nog naar school nouja naar school de een heeft z'n examen gedaan en de ander is al met z'n praktijk klaar :stom:

Dus je hebt ook oudere kinderen Waar gaan jullie heen? wij weten het nog niet. ik heb een dochter en een zoon van 16 en 17 zij zoeken campings waar nederlanders van hun leeftijd komen.Mijn dochter heeft ook examen gedaan.Ik wil graag tips van iedereen
 
plannen bij gesteld ivm met het weer in Tsjechie:bloos2: gaan nu naar zuid frankrijk ietsje warmer en droger
heb geen zin in natte dweilen in de caravan.
 
fuite: Wij gaan naar camping Zamberk in Zamberk ligt aan de voet van het adelaarsgebergte.
Mooie camping met goede sanitaire en veel te doen ook voor grote kinderen, restaurant /bowlingbaan/tennisbanen/midgetgolf en een mooi grote zwembad met drie glijbanen, verder is er in de buurt een kartbaan en quadbaan, er zijn menige bunkers te bezichtigen en je kunt ook in de buurt driewieler rijden.
Verder op de camping zitten er wel nederlanders maar ook wel veel tsjechen en andere nationaliteiten.
verder schijnt er ook nog een disco op de camping te zijn.
nou fuite ik hoop dat je hier wat mee kunt wij staan er in juli met een grote roadmaster.
 
Het weer in tsjechie is altijd wel goed af en toe eens een bui maar dat zul je in frankrijk ook hebben en wat denk je van die mistral winden zech maar dag tegen je caravan.
nee hoor geef mij maar tsjechie, we komen er al sinds 2003 en hebben in al die jaren nog maar een keer een regen jaar gehad.
 
fuite: Wij gaan naar camping Zamberk in Zamberk ligt aan de voet van het adelaarsgebergte.
Mooie camping met goede sanitaire en veel te doen ook voor grote kinderen, restaurant /bowlingbaan/tennisbanen/midgetgolf en een mooi grote zwembad met drie glijbanen, verder is er in de buurt een kartbaan en quadbaan, er zijn menige bunkers te bezichtigen en je kunt ook in de buurt driewieler rijden.
Verder op de camping zitten er wel nederlanders maar ook wel veel tsjechen en andere nationaliteiten.
verder schijnt er ook nog een disco op de camping te zijn.
nou fuite ik hoop dat je hier wat mee kunt wij staan er in juli met een grote roadmaster.

oke , Bedanktscootracer! ik zal hem eens bekijken. En kuurgast: Ik weet dat er ook andere topics zijn , maar daar komt weinig zinnigs uit en ik ben op zoek naar wat gezelschap voor de kids (dan heb ik nl ook vakantie) vandaar dat ik hem hier plaatstte. mijn ervaring is dat er de laatste jaren weinig van hun leeftijd op de gangbare campings komen.
 
Het is bijna zover. Vandaag de auto inpakken. Eventueel nog gras maaien, als het weer het toelaat. Denk van niet, want komt toch een bak water aan...
Morgen hopen we rond 6 uur te vertrekken. De honden beginnen al zenuwachtig worden, die voelen het altijd aan.
 
Wat het weer betreft, zit je hier in Tsjechië beter, want na gisteravond en vannacht nog wat buien ( lekker als er om je hele huis net een geul van een meter diep is gegraven voor een nieuw bliksemafleidsysteem ) is het nu prima weer en dat zal voorlopig zo blijven, op wat verspreide onweersbuien na.
 
Bovenaan