Vakantieplannen 2012

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

@ ekko

Het huis waar ik naar toe ga staat in Luzicke Hory. Het noorden van Tsjechie. Als je wat foto's wilt zien, moet je het zeggen ;)
 
Nog geen idee. Man heeft gelukkig binnen een maand nieuw werk gevonden, maar heeft nu erg weinig vakantiedagen. Zelfs Koniginnedag, Hemelvaart en 2e Pinksterdag tellen waarschijnlijk als vakantiedagen.
Ik zou graag weg willen en dan vooral ergens waar geen voetbal te zien is. ;)
We hebben meerdere tenten en ze willen allemaal graag uitgelaten worden....
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
in augustus gaan we eerst 4 daagjes naar Berlijn, dan 3 dagen naar Pilsen en daarna misschien nog richting het Reuzengebergte.....duurt mij nog veels te lang...
 
Nog een week dan via Belgie naar Tsjechie De eerste camping zal olsina zijn.
Lekker wandelen met de honden en niks doen want niets dat moet.
 
We gaan het zuiden bezoeken, Plaatsen als Plzen , Pisek , Klatovy , Lipnomeer, "Moravie" Valtice staan nog steeds op ons verlanglijstje.

Wij gaan met de caravan, mijn zus en zwager zoeken nog een hotel of B&B om te overnachten bij ons in de buurt als we op een camping staan.
Maar het mag ook een blok hut zijn.

We hebben nog geen camping op het oog , graag advies van jullie

En natuurlijk zijn ook bezienswaardige tips welkom.
 
wij zien wel waar de camper ons brengt we willen in Kutna Hora beginnen maar ja dan moet het wel even beter weer worden
 
Jammer genoeg moeten we nog 4 weken wachten want de jongens moeten nog naar school nouja naar school de een heeft z'n examen gedaan en de ander is al met z'n praktijk klaar :stom:
 
We gaan het zuiden bezoeken, Plaatsen als Plzen , Pisek , Klatovy , Lipnomeer, "Moravie" Valtice staan nog steeds op ons verlanglijstje.
En natuurlijk zijn ook bezienswaardige tips welkom.

Ben je al in camping Kolodeje geweest , boven Ceske Budejovice? zijn wij in 2008 geweest, erg leuk
 
  • Leuk
Waarderingen: Baan
30 juni vertrrekken we naar Tsjechie. 1e stop zal cheb worden. Daarna beetje trekken om op 5 july in Mesno te zijn voor de shadow motor meeting. 8 july vertrekken we daar weer om nog een weekje rond te trekken. Hopelijk vinden we nog ergens een plek om te raften. 15 july zijn we weer thuis in Nederland (helaas).
 
Nee dat is een ander type motor. Tupperware bakken ook wel genoemd of rijdende sofa's.

Ik zie net dat ik het dus foutief heb opgeschreven. Mseno is de correcte plaats. Ligt vlakbij Kokorin.
 
Bovenaan