Vakantieplannen 2012

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tja, wat moet ik daar op zeggen; ik wordt eventjes stil.
Maar een afzwaaier richting Zbyslav kun je altijd even doen. Van harte welkom.[/quote
Maar ik mag graag kijken naar mensen die sporten hoor! Vandaag heeft mijn Engelse schoondochter de 10km van Lincoln gelopen!:toppie:
We hopen jullie graag eens te zien in Tsjechie!:cheers:
 
Wie weet. Voor 2013 zijn er nog geen plannen ;)
We kijken nu al naar je uit! Je bent welkom hoor! Gisterenavond hebben we foto's binnen gekregen van de verbouwing die nu bezig is: oa extra badkamer, muren opnieuw aanstrijken, nieuwe vloeren. Dus als we aankomen: veel schoonmaakwerk en opnieuw inrichten, dat is het leukste!
 
Wij gaan 26 april naar tremosna in de buurt van Pilzen, hier blijven we 1 week en dan gaan we door naar Rajec-jestrebi
dit is in de buurt van Boskovice en Blansko, hier hebben we een meeting met de velorex.
Hierna gaan we nog een paar nachten naar Dolni lanov.
De velorex gaat mee op de aanhanger en we nemen ook onze hondjes mee.
Wij zijn al 7 jaar niet meer in tjechie geweest en hebben er heel veel zin in.
groetjes Jacquelien
 
Voor ons zal het waarschijnlijk mei worden, eerst over ongeveer 3 weekjes opa en oma worden van ons tweede kleinkind
 
Wij zitten vanaf 18 augustus 2 weken in de buurt van Jickovice. Na onze vorige vakantie in het Reuzengebergte wordt dit onze 2e kennismaking met (een heel ander gedeelte van) Tsjechië. Wij zijn heel benieuwd:ja:
 
het eerste weekend van mei is Boskovice een grote rookpluim met benzinedamp:fluit::denk:

vorig jaar waren er bijna tweehonderd velorexen
 

Marcel

Moderator
mijn CZ plannen : net terug van 1 1/2 week, eind april ook 1 1/2 week, half juni 1 1/2 week, augustus 3 weken, eind september weer een week.
 
In augustus gaan we nog voor een weekje naar Porezanky, in september gaat Kees nog een week naar Canada en eind 2012 is de Tsjechische winter weer in aantocht!

We hebben het nu over de vakantie van 2012, maar wij zijn al bezig met de zomer van 2013! We krijgen al boekingen voor 2013 binnen! Nog nooit zo vroeg al zoveel reserveringen mogen noteren!:top:
 
Ook wij tellen af. Nog twee weken en dan gaan we weer richting ons paradijsje. Ik kan niet wachten om in de tuin te wroeten en de nieuwe zomerbollen te planten. We nemen ons steeds voor om nu eens een jaar te gaan "proefwonen" in ons Vlinderhuis om te zien of dat bevalt en of we ons niet gaan vervelen zo zonder onze drukke bezigheden. Er komt iedere keer weer iets tussen, maar wie weet zetten we dit jaar door, het is in ieder geval de bedoeling om lang in CZ te blijven met twee keer even een ritje naar de kinderen en kleinkinderen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Boya
Onze vakantie zit er weer op en we zijn weer thuis in Tsjechië. Als er iemand op de koffie wil komen, dan ben je van harte welkom. Misschien zijn er ook nog mensen die het gezellig vinden om tijdens de vakantie wat wedstrijden van het Nederlands elftal te zien.

Als het uitkomt komen we kijken, 2 jaar terug met het WK was hartstikke gezellig dus wie weet, als we komen laat ik het via het forum weten, gr. Hans
 
wij gaan in september naart sjhechie zoeken huis met grote tuin en met omheining waar de honden kunnen los lopen
alle tips zijn welkom
alvast bedankt
 
Bovenaan