Vakantie van Baan 2009

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

char

† In Memoriam
Baan!!... Geweldige foto!!..

Ben je met caravan en al, die stenen brug opgereden?.. Of hebben jullie die caravan er pas later achter gehangen, en daarna deze foto gemaakt?

Ik doe het je niet na... Het is mij iets te hoog en ik heb hoogtevrees!!..

Maar een ding is mij niet helemaal duidelijk, en ik zie het verband ook niet. Wat is een Photoshop cursus?.. Ga je een eigen zaak beginnen?.. Lijkt mij niet verstandig... Op bijna elke straathoek is er al eentje. En vlak de grootwinkelbedrijven ook niet uit!!..

Ik hoop dat je iets aan mijn raad hebt...

Char.
 
Photoshop is een computerprogramma waarmee je foto's kunt bewerken. Bijvoorbeeld kale mannen een weelderige haardos bezorgen, een paar kilootjes vet wegpoetsen, of een rot gebit restaureren. Ook kan je effecten gebruiken, zoals truukfoto's waarbij je een caravan op een onmogelijke plaats neerzet. De mogelijkheden zijn haast onbeperkt. Wij hebben een cursus gedaan en het is beslist de moeite waard. Maar of dit in Tsjechië nog niet bestaat?
 

char

† In Memoriam
Baan!!... Ik hou van je!!..

(en dat van die photoshop was maar een geintje!!)

Char.

_________________________________________
Char. ...niet onderontwikkeld...
 

kuurgast

Donateur
1115370148_pravcicka.jpg


En dan is hier de andere zijde van Baan's parkeerplaats.
Deze foto stond in de iregiony.impuls.cz omdat ze het park terug willen brengen in de oorspronkelijke staat.Zo worden de niet inheemse bomen en een deel van de sparrenbomen verwijderd.
Terugkeer van zalm in de rivieren en beken.En de slechtvalk is begonnen met uitbreiding.
 
Bovenaan