Vakantie met een bittere nasmaak .

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Onze zoon was aan het skiën en er kwam een vrouw plots van links aan skiën,hij probeerde haar te ontwijken door ook naar links te gaan en kwam hij ten val ook die vrouw kwam te val.
Onze zoon heeft zijn gegevens gegeven maar die mensen niet nu worden we zelfs door de plaatselijke politie gebeld dat het onze zoon zijn schuld is .
Ze liep eerst nog weg en nu komen ze dat haar been is gebroken maar leveren geen enkel bewijs aan.
Weg vertrouwen in Tsjechië .
 
Nou, dat is inderdaad naar om te lezen. Hopelijk gaat het wel goed met jullie zoen.
Helaas zie ik niet het verband met, of het vertrouwen in Tsjechië.:confused:
Veel sterkte in ieder geval.
 
Dat kan overal gebeuren hoor, dat soort mensen zit overal. Ik ken wel ergere verhalen van hier in Vlaanderen. Zelf ben ik al stevig opgelicht geweest door een Nederlander, dus zelfs daar kan je niet iedereen betrouwen :zwijg:.
Hopelijk heb je getuigen, anders is het woord tegen woord.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoJo
Dat klingt bekend in mijn ooren.Ik had zo iets met een weggeloopen schaap dat niet van ons geweest is,dus noch niet van ons....Is door een auto aangereeden worden,blikschade ...ik werd voor gerecht voorgelaaden.
 
Het zijn niet allemáál van die "lieve mensen"!
Was het überhaupt wel een Tsjechsche dame. Misschien wel een "Buitenlandsche Toeristische Hork"?

Toch nog even een vraagje:
"Ze liep eerst nog weg en nu komen ze dat haar been is gebroken maar leveren geen enkel bewijs aan."
Het lijkt mij wat ongemakkelijk om weg te lopen met een "gebroken"been.:fool:
 
Was het überhaupt wel een Tsjechsche dame. Misschien wel een "Buitenlandsche Toeristische Hork"?

Misschien zie ik het verkeerd, zapalky, misschien is het mijn leeftijd, maar ik zie nergens dat ik schrijf dat het een Tsjechische is geweest!

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jouw ervaring met Tsjechische mensen zodanig is, dat je automatisch aannam dat het een Tsjechische is geweest, of,

misschien heb ik het wel bedoeld, maar het stáát er niet!
 
Beste Camyl,waar bent Jij bang voor?Dat ze Je uit dit forumpje uitgooien? Het toch gewoon een waarheid als een KOE dat het niet allemaal van die lieve mensen zijn,NERGENS op de wereld!!!!En wij weten helemaal niet hoe de heele volledige gang van de gebeurtenis is geweest.Het is net als of de politie niet naavraagen mag.....
 
Misschien zie ik het verkeerd, zapalky, misschien is het mijn leeftijd, maar ik zie nergens dat ik schrijf dat het een Tsjechische is geweest!

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jouw ervaring met Tsjechische mensen zodanig is, dat je automatisch aannam dat het een Tsjechische is geweest, of,

misschien heb ik het wel bedoeld, maar het stáát er niet!

:confused::confused:
Ik snap hem niet!

Ik schreef over de mogelijkheid dat het een tourist kon zijn...
Mogelijk een hork.
Maar ja, die kan je overal treffen.
 
Bovenaan