Vakantie in Zuid Bohemen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In 2007 op vakantie geweest. Uiteraard vele foto's gemaakt. Ben net begonnen om de eerste foto's te plaatsen.
Het gaat dan om de plaatsen Prachatice, Ceske Budejovice, Strakonice en de brucht Helfenburk. Het is de bedoeling om zo snel mogelijk de overige foto's te plaatsen.
Ik had al een tweetal foto's van Ceske Krumlov gepubliceerd met niet verwachte vakantiefoto's. Het gaat om een rioolputdeksel van de stad Ceske Krumlov, maar ik kwam ook een putdeksel, in dezelfde straat tegen met daarop "Wavin".
Dit jaar gaan wij met ons gezin naar Mala Skala. Hebben een vakantiehuisje gehuurd van Tsjecho Reizen.
 
Mag ik vragen wat je wilt? Wil je graag foto's aangeleverd krijgen? Zoek je foto's in de fotogalerij?

Ik vraag dit, omdat we gisteren terug zijn gekomen uit dit gebied. We hebben uiteraard verschillende foto's, dus laat maar horen wat je wilt.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Gerrit wil je bij "Geef je foto een passende titel" enkel de lokatie zetten en bij "Foto omschrijving" wat de foto voorstelt of waar het omgaat. Dat maakt het een stuk overzichtelijker.
 
Mag ik vragen wat je wilt? Wil je graag foto's aangeleverd krijgen? Zoek je foto's in de fotogalerij?

Ik vraag dit, omdat we gisteren terug zijn gekomen uit dit gebied. We hebben uiteraard verschillende foto's, dus laat maar horen wat je wilt.
Als je foto's van Mala Skala en omgeving hebt, vind ik het prima als ik deze via de fotogalerij kan bekijken om alvast de nodige indrukken op te doen.

Waarom plaats je de foto hier niet bij ? Of waarom moeten we dit weten ?

putdeksel wavin
Waarom de foto niet bij het bericht is geplaatst heeft allereerst te maken met het feit dat ik nog te weinig berichten plaats en er om die reden niet bij stil heb gestaan om daar de foto van de putdeksel te plaatsen.
De reden waarom men dat moet weten is enkel en alleen omdat ik het wel "grappig" vond dat je in een oude stad als Ceske Krumlov ook Wavin-putdeksels kunt tegenkomen.

'Wavin' is een merk - bedrijf is ook in Nederland gevestigd en maakt allerlei toebehoren voor riolering en afwatering
Het feit dat ik alleen "Wavin" noemde en dat ik heb verzuimd om te vermelden dat het een bedrijf in Nederland is met de hoofdvestiging in Hardenberg, komt, omdat wanneer ik die naam tegenkom het voor mij duidelijk is om wat voor bedrijf het gaat, omdat ik zelf uit die regio kom.

Gerrit wil je bij "Geef je foto een passende titel" enkel de lokatie zetten en bij "Foto omschrijving" wat de foto voorstelt of waar het omgaat. Dat maakt het een stuk overzichtelijker.
Bedankt voor de tip. Ik zal er in het vervolg opletten.
 
Bovenaan