Vakantie in Tsjechië - hoeveel kost het eigenlijk?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

D

Deleted member 495

Guest
Re: Vakantie in Tsjechië - hoeveel kost het eigenl

Leuk artikel. Jammer dat ze de adressen van overnachtingen er niet bij hebben gezet. De gepubliceerde prijzen zijn niet zo hoog en ik vraag me af waar ze die vandaan hebben.
 
Re: Vakantie in Tsjechië - hoeveel kost het eigenl

De genoemde prijzen zijn reëel. Alleen jammer genoeg vaak alleen voor de Tsjechische toerist.

Ik heb al vaak meegemaakt dat ik iets boek (via internet en in het Tsjechisch) voor een bepaalde prijs. En dan kom je aan, met NL kenteken op je auto, en de prijzen zijn ineens anders, hoger.

Een Tip! Correspondentie uitprinten en meenemen.
 
D

Deleted member 495

Guest
Re: Vakantie in Tsjechië - hoeveel kost het eigenl

Natuurlijk zijn er stekjes te vinden die aan die prijzen voldoen. Prijzen zijn ook afhankelijk van de kwaliteit die geboden wordt en de lokatie. Als je via internet kijkt, dan zul je veel objecten tegenkomen die ruim boven deze prijzen uitkomen. Ik weet ook niet of ze gecalculeerd hebben 4 personen op 1 kamer, of dat de kinderen op een aparte kamer slapen. Daar zit een groot verschil in.
Het 2-prijzen systeem komt gelukkig steeds minder voor. Zelf heb ik nog nooit een probleem daarmee gehad en heb altijd de Tsjechische prijzen betaald. Maar ik heb dan ook een permanente verblijfsvergunning.
 
Re: Vakantie in Tsjechië - hoeveel kost het eigenl

meestal zijn dat de prijzen van campings die wij aan doen tijdens onze vakantie.maar dat zijn dan niet de campings die beheerd worden of eigendom zijn van nederlanders.daar liggen de prijzen aanzienlijk hoger.de faciliteiten zijn meestal wel iets beter.maar ja het is net wat je zoekt en leuk vindt
 
Re: Vakantie in Tsjechië - hoeveel kost het eigenl

Ik boek meestal iets per fax. Je hebt je boeking op papier met de overeengekomende prijzen + vaste data. Zo kunnen ze niet zo gemakkelijk zeggen dat de prijzen veranderd zijn of dat er "per toeval geen vrije plaats is" als je aankomt.
 
Bovenaan