Vakantie in Marenice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Goh beste Kuur, dit is fijn dat je me hiervan op de hoogte stelt !! Dit is wel belangrijk, want de koelkast moet wel koel blijven he ..... Ik zie dat er geen tijden bijstaan, maar meestal beginnen ze hier wel vroeg he. Maar daarentegen zitten ze ok wel weer vroeg aan t bier. Bij de kroeg hier vlakbij zitten ze al om half tien met de pullen buiten aan tafel :cheers:.
Dat wordt dus vroeg douchen, maar ja dat is geen probleem met onze Nova van 8 maanden; die wil om 5 a 6 h elke dag eruit....... en wij dus ook :D.

Wat betreft het weer hebben we geen klagen; dat is ook de reden dat we gisteren heerlijk thuis zijn gebleven en onder de grote boom zijn blijven in de schaduw en niet weg zijn gegaan; veel te warm. Vandaag geven ze code geel (hitte) aan voor deze omgeving; 2 x 31 ° C op zo en ma. Dus ook nu de tuin in en onder de boom. We doen dus niet veel, maar met deze warmte kunnen wij ook niet veel. Ik klaag niet hoor, we hebben het prima naar onze zin. Af en te naar een super voor de nodige zaken en hup weer naar Landhuis Anna.

Btw het is hier nu al 24 ° C in de schaduw; 09.00 he ...............:stout:
 
Laatst bewerkt:
Na alle verhalen is de naam Marenice in ons achterhoofd blijven hangen en toen we afgelopen week besloten weer eens naar het oude Ajeto te gaan, kwamen we een bord met de plaatsnaam Marenice tegen! Ajeto is niet meer wat het vroeger was, commerciëel, je kunt niet meer beneden staan en met de glasblazers praten. Jammer! Daarna door Marenice gereden en een stukje gewandeld. Een mooi dorpje met schattige houten huizen! Daarna lekkere gegeten, maar de naam van deze hospoda weet ik niet meer. Wel hebben we het adres in de Tomtom gezet.
Schitterende omgeving Marenice!
 
Bovenaan