Vakantie in de buurt van Susice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij gaan volgende week met ons gezin (met 2 kinderen van 6 jaar en 1 van 2 jaar) op vakantie in de buurt van Susice. Heeft iemand tips om onze week leuk te vullen?
Kan je in het sumava-park goed met een buggy wandelen?
 
Ja daar ben ik ook een keer geweest net bij Susice in Petrovice, in Susice heb je een mooi plein met leuke winkeltjes en terrasjes, in de omgeving kun je heel mooi wandelen het is er wel rustig en uitgestrekte bossen en beekjes, er zijn ook wat kastelen
Groetje Arie CZ

 
jiricna u susice

Als je dan toch in de omgeving van Susice bent, kan je gelijk eventjes langsgaan bij belgen die een pension hebben dat 'Jiricná' heet. Die kunnen jullie zeker begeleiden en info geven over het park, de stad, etc..... De eigenaar heet Bart.
 
Ik denk dat je Holasovice bedoeld? Leuk om gezien te hebben, maar er is niks te beleven.

Niets te beleven?

Het is zo mooi om er rond te kijken.

Gewoon op je gemakkie.

Bedenken hoe de mensen er geleefd hebben.

Bekijk de architectuur, de rust, hoe het dorp is aangelegd.

Drink er wat.

Niets te beleven.......................................




och
 
het is daar heel erg rustig...Geniet ervan!!!, en mocht je Bart tegenkomen, mag je hem de groetjes doen van mij. Ik ben daar vorig jaar naartoe geweest op men motor. Hij zal het zich nog wel herinneren.
 
Wij ( 5 pers. en 2 honden) vertrekken vrijdag ook die richting op. Hebben namelijk een chalet gehuurd in de buurt van Susice. Het zal onze eerste vakantie in Tsjechië worden, heb er enorm veel zin in. Al veel enthousiaste verhalen gehoord en gelezen, dus wordt tijd dat we het nu zelf eens gaan beleven. ;-)

Mijn complimenten trouwens voor dit forum!
Voor een "verse" Tsjechiëganger een onmisbare bron van informatie.
 
Bovenaan