Vakantie Domazlice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Yeeey, zojuist de vakantie voor 2013 alvast geboekt! :cheers:

We gaan vanaf 29 juni t/m 14 juli met ons gezin met 2 kinderen van 10 en 7 naar een plaatsje dicht bij Domazlice.

Heeft iemand tips om naar toe te gaan??? :lezen:
Het recreatiegebied Babylon heb ik in ieder geval al ontdekt om naar toe te gaan.
Het centrum dan Domazlice zijn we 2 jaar geleden ook geweest en gaan we zeker weer naar toe!

Vraagje: we willen dit jaar ook onze hond meenemen. Nu is het een hele lieve en vriendelijke hond maar helaas is het ras niet overal geaccepteerd. Het is namelijk een Dogo presa Canaria.
Weet iemand toevallig of dit ras is toegestaan in Tsjechie??? :denk:

Alvast bedankt voor het meedenken! :yess:
 
"domazlice" wordt in duitsland "taus" genoemd, misschien kun je onder die naam óók informatie vinden. het leest wat gemakkelijker!

google naar "google de" en klik daar op. je bent dan op de duitse google site!
 
heeft misschien iemand een idee of er in zuidwest tsjechie in een ruime cirkel rond domazlice de eerste 2 weken van juli 2013 ergens een 'kleinschalig' muziekfestival is? of anders een website waar ik die kan vinden?
qua afstand hou ik ongeveer de lijn van Karlovy Vary-Pilzen-Klatovy aan en dan aan de linkerkant van die lijn....wel een groot gebied dus! :)
afgelopen jaar zijn wij ook naar een festival vlak bij bystryce nad pernstein geweest, we verstonden er helemaal niks van maar was echt super gezellig........
 
Bovenaan