Vakantie Bystrice (omg. Benesov) 2014

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Haha, ik schop dit topic weer even omhoog, want de kogel is door de kerk. We gaan dit jaar toch weer naar Tsjechië. :ja: De wonden zijn gelikt, we hebben weer bijgeleerd waar zo op moet worden gelet bij het boeken van een huis. En... we gaan niet meer over 1 nacht ijs.
Dus, zo gezegd is er na veel wikken en wegen een huis geboekt in de buurt van Tabor. Net nog Zuid-Bohemen, de regio waar wij in 2012 ook al waren en het eigenlijk het beste naar ons zin hebben gehad. Dus de komende tijd zal ik weer veel op dit mooie forum aanwezig zijn en de nodige informatie vergaren voor een fijn verblijf. En uiteraard komt er ook weer een vakantieverslag met een hoop koetjes en kalfjes gehalte en wellicht ook minder trivialiteiten
 
Franky, vergeet Kutna Hora niet te bezoeken als je in de buurt van Tabor vakantie viert.
En een bezoek aan het stadspark van Vlasim met zijn natuurleerpad en miniatuurgebouwtjes is ook leuk.
 
Hey, kzie dat 1 van de mods zo aardig is geweest alvast een topic aan te maken voor de aanstaande vakantie. Prima, maar Tabor dekt dan niet volledig de lading. Overigens ben ik zelf met die misvatting gekomen. Wij zitten meer in de buurt van Bystrice (in de buurt van Benesov). Maar nogmaals, thx:top:
 
Wij hebben nog maar 3 weken en 2 dagen om te vertrekken. Mijn map is klaar, tasssen bijna klaar. Alle leuke berichten hier hebben wij samen gevoegd. Verzekerpapieren vandaag in de map dus wij kunnen ook niet wachten. Heerlijk even weg.
 
Zo, zit hier in de hitte een beetje uit te hijgen. Het is toch ieder jaar weer een hele klus om alles netjes klaar te hebben. Ettelijke wasjes gedraaid, het huis aan kant (komt wel zo lekker thuis nietwaar) en hopelijk niets vergeten. Dus zo nog heel even op 1 oor en dan zijn we hopelijk over een uurtje of 16 (vanaf nu) in het mooie Tsjechië. Vierde keer al weer:cheerleader::champagne::sterretjes:
 
Bovenaan