Uitgaan in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

G

Berichten van gasten...
Kan iemand mij misschien vertellen hoe het zit met het uitgaan in Praag in Juli? Of ik iedere dag uit kan gaan en of de discotheken ook door de week goed vol zijn?
 
Re: Uitgaan in Praag?

Volgens mij is Praag net als New York the city that never sleeps. Het kent hele leuke discotheken op de meest vreemde plekken. Je vindt ze ook veel in oude kelders, dus zijn lekker koel in hete zomer. Zie ook www.visitprague.cz

Leuke tip is Meloun in het centrum, om de week op donderdag karaoke avond!!!! Yeah!!!

parket08.jpg
 
Re: Uitgaan in Praag?

Ik ben op maandag in de Roxy (dé discotheek van Praag en misschien wel heel Tsjechië als ik het hoor) een keer uitgegaan in Juli 2001. Was niet vol, dat niet. Maar nog steeds gezellig en goeie muziek.

roxy-prague-%28by-jana-kneschke%29.jpg

Karlovy Lazne/ Klub Lavka, waar veel buitenlanders komen is erg groot en is ook elke dag wel wat te beleven. Voor de rest moet je het maar uitzoeken daar, maar saai is het nooit in Praag~!
 
Re: Uitgaan in Praag?

In het midden vh vaclav square is een groot café, de Lucerna Bar, het is ergens te vinden in een galerij.
Daar worden regelmatig goede liveconcerten gegeven en in het weekend draaien ze er zeer goede muziek (mijn smaak). D.w.z. oude disco vd jaren 80, swingen geblazen daar, en mooi vrouwen. De drank is ook betaalbaar, dus geen woekerprijzen.
Als je het niet vindt, effe aan de mensen vragen. Die wijzen je wel de weg, hoop ik voor je.
 
Discotheken in Praag?

Hai,
We gaan binnenkort op vakantie naar Praag en ik vroeg me af of je een beetje goed uit kan gaan in Praag. Weet iemand een paar leuke discotheken/café's?? Misschien een website van de discotheken?

Alvast bedankt!
 
Re: Uitgaan in Praag (hiphop/ r&b) - iemand tips?

In praag heb je Karlovy Lazne bij Karluv Most (karelsbrug) dat is een grote discotheek met 5 verdiepingen. Op iedere verdieping heb je een andere muziek stijl. In de kelder draaien ze R&B en Hip Hop. Het is wel een echte toeristen discotheek, maar d'r is voor ieder wat wils.

Veel plezier!

Evert
 
Re: Uitgaan in Praag (hiphop/ r&b) - iemand tips?

VOLGENS MIJ HEB JE OOK IN RADOST F.X. NOG 1 AVOND IN DE WEEK ZOGENAAMD "SOUL TRAIN"AVOND. DAAR WORDT OOK VOORAL DIT SOORT MUZIEK GEDRAAIT.
crazy.gif
 
Re: Uitgaan in Praag (hiphop/ r&b) - iemand tips?

Face to Face raad ik wel aan op de vrijdagavond, is alleen R&B, hip hop etc.. is na stvanice.

Karlovy lazny vind ik echt niet veel aan, het is daar ook altijd gloeiend heet.

Er is een of andere tent die Mecca heet. Ben er nog niet geweest, maar hoor er van iedereen goeie verhalen over.

interier06.jpg

Verder kan je altijd op bushaltjes een week vooruit kijken wat voor feesten er zijn en waar. hangt altijd zo'n grote poster.

Of het betaalbaar is? Vergeleken met hier zeker wel.
 
heej allemaal,

na m'n examens ga ik met een paar vriendinnen een week naar Praag :D , ik weet dat er ont-zet-tend veel te doen is en er is op 't forum vast al veel over geschreven, maar ik heb toch nog een vraag: kunnen jullie een kroeg/ feesttent/ muziekpodium aanraden waar veel jonge mensen komen? (we zijn namelijk allemaal 17 jaar, dus dat is voor ons wel zo leuk).

Het gemiddelde forumlid is behoorlijk ouder, maar wie-niet-vraag-wie-niet-weet.
 
Hey mus,

een echt leuke kroeg waar nogal veel jonge mensen komen, is U Budovce, gelegen in de tynská, het steegje dat je kan vinden aan het oude stadsplein tussen het gotische huis met de stenen bel en de Tynnkerk.

een echte hippe plek en altijd gezellig.

1388582-U_Budovce_Cafe_Old_Town-Prague.jpg

trouwens wanneer ga je, want dit is een van de plekjes waar ik toch wel veel (fysiek althans) aanwezig ben.

wie weet zie ik je dan daar wel.

Groetjes,

Miloš
 
Ik ben twee jaar terug ook met wat vriendinnen naar Praag geweest na de examens. Karlovy lazny vond ik helemaal vet! Lekker druk, wel veel toeristen, leuke jongens, en veel verdiepingen! Een stuk of 5 verdiepingen met overal andere muziek. Op de onderste verdieping is vaak een band te vinden, en helemaal bovenin is het loungen op van die grote fatboys, erg relaxed! En de drank kost er niks, fris of bier kost er nog geen halve euro. veel plezier!
 
Sexindustrie en uitgaansgelegenheden in Praag

kan er mij soms iemand helpen met wat uitleg en plaatsen (of adressen ) van de sexindustrie in praag en ook van het uitgaan in praag(dus leuke clubs - dancings- goede restaurant) alle sis welkom

alvast bedankt


bjorn
 
Hahaha

Nou, moet toch ook kunnen! Wij organiseren zelf reisjes naar Praag en de vorige keer zijn er twee mannen uit onze groep naar de Darling Cabaret gegaan en waren daar zééér over te spreken. Een nachtclub, waar je ook, zoals ze dat zeiden, "met een vrouwtje apart kon gaan". Is erg bekend in Praag, exacte adres weet ik niet maar volgens mij niet ver van het vaclavske Namesti. Maar ik denk dat je het wel tegen zal komen!
 
Bovenaan