Uitgaan in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Inderdaad, dat effect krijg je dan.
Bij Cats waren er twee hoofdrolspelers wel geheel in wit gekleed en de rest droeg alleen witte handschoenen en dan zijn alleen die handen en de decorstukken te zien. Heel mooi effect.

Fera
 
Deze zomer zijn we reeds in Praag geweest. Maar toen net teveel in de toeristische buurten terechtgekomen. (grootste discotheek enz, uiteindeljk zitten daar allemaal toeristen)

Nu zijn we zo wat op zoek naar de plekken waar de Tsjechische studenten/jongeren uitgaan. Weet iemand waar ik die kan zoeken ?
 
Vanaf gisteren (11 januari) is er in Retro iedere vrijdagavond House/Dance/Electro/Progressive. Dit in tegenstelling tot voorgaande jaren, wanneer het niet echt feest was volgens vele bezoekers. Gisteren/vannacht was de kick-off party met onder andere Michael C en DJ Loutka die goed draaiden. De zaal was vol met veelal studenten, ook buitenlandse. Enig minpunt was, dat rond 3 uur de vodka op begon te raken... maargoed, ook daarna is er nog keuze genoeg :)
 
Hallo mensen,

Ben dit aan het lezen en lees het eigenlijk met verbazing, in Praag is zo veel te doen, elke bar is tof, biertjes goedkoop, niet natuurlijk op
stary mesto als je een biertje pakt op het terras, tja wat is duur, lekker op het terras, mensen kijken daar, kijkend naar de oude kerk en het beeld. Daar stonden we te feesten met het voetbal Tsjecho- Nederland dat was pas feest!

Maar goed. Wensel plein ken je, voor het beeld, beetje in het midden van het plein rechts heb je duplex, mooie lounge diskooteekje, 6 etages met de lift hoog, kom je in een restaurant, maar dan moet je nog een trap omhoog en kom je in een mooie discotheek, een super uitzicht over de wenselplein, ook een soort balkon, echt strak. En sjiek..dansressen ook dansmannen. Elke week iets anders, Super..
laatste keer was het r&b/ hiphop, ook een keer house gehad!

Praag ,, hoe zit het bruisende uitgaansleven daar?

ook houden wij wel van een blowtje, dus kunnen we daar makkelijk aan komen of is het wel veilig om zelf wat mee te nemen? :confused:
dus we zouden wat willen weten over het drugsbeleid in tsjechie

we zijn dus een beetje opzoek naar een rock & roll cultuur in tsjechie ,, iemand suggesties ?
Kijk uit!

Alles is te verkrijgen...

Alleen kijk uit, tuurlijk voor de police, maar kijk uit dat je niet gefopt wordt, ervaring, kl...te zigeuners,,,,sorry, hoor maar toen wel!

Het groene ken je (toppen) geen takjes, of ze laten je ruiken waar het in heeft gezeten en krijgt iets vaags mee , het bruine kunnen ze je alles voorschottelen (teer), als je snapt wat ik bedoel!

Je moet er wat moeite voor doen of een jeugdcentrum zoeken...
Of iets buiten Praag....

Maar hou het toch lekker bij een biertje er zijn zoveel verschillende en lekkere! Neutje ook goed...Je bent zo weer in Nl

Feesten kan je voldoende, wees daar maar niet bang over.

kan er mij soms iemand helpen met wat uitleg en plaatsen (of adressen ) van de sexindustrie in praag en ook van het uitgaan in praag(dus leuke clubs - dancings- goede restaurant) alle sis welkom
Darling heel goed! Als je op de wensel plein staat voor het beeld met je rug, dan links het steegje in....Ik denk een van de polpulairste.:top: ..

Er rijdt een limo van Darling door Praag vrijwel elke avond volgens mij!

Maar kijk goed, want Praag ( met sex) zit vol hoor! Loop over het plein en overal staan mannen die je en kaartje wil aanbieden....(Super irritant)

Maar ik kan je vertellen dat je in Praag niets te kort komt als het opzoekt. (Vraag het aan een taxichauffeur) :kiekeboe:

Maar kijk uit laat je niet foppen.

Tip: Hou je geld en porto goed bij in Praag!

Veel plezier, ik heb er steeds meer zin an, nu dat ik deze site gevonden heb.

Bedankt gasten.

Ciauokos,

Da-vide
 
Hallo allemaal,

Eind mei gaan wij(mijn vriendin en ik) een weekje naar Praag.
We hebben er veel goede verhalen over gehoord, en hebben er erg veel zin in! Ons hotel is gelegen aan het Vaclavske namesti plein.

Nu zijn wij twee enorme feestbeesten, en zijn benieuwd hoe het is gesteld met de discotheken in Praag.
We houden vooral van housemuziek tijdens het stappen, en willen niet terecht komen in tenten waar alleen maar 16 jarige jongeren komen.
Is alles alleen in het weekend open of is het in mei ook door de weeks gezellig druk?

Hebben jullie goede tips voor het stappen? Ik hoor ze graag.

Alvast bedankt
 
Na mijn eerdere enthousiasme over MischMasch en er nu 4 keer te zijn geweest, waaronder 1x nog nuchter bij aankomst, moet ik zeggen dat het helemaal niks is... DJ Vomacka en Voprsalek (of hoe ze ook heten) kunnen voor geen meter mixen en lopen een beetje te ouwehoeren achter de draaitafels, er goed op lettend dat ze genoeg sigaretten hebben hehe.
Mecca en Retro (op vrijdag) zijn toch de beste clubs wat mij betreft. Duplex is een mooie plek als je geld hebt, voor buitenlanders op vakantie geen probleem, voor hierse studenten soms wel... dure drank, drugs, russen en mooie vrouwen in overvloed daar.
 
Radost FX... elke zaterdagavond staat een vriend van me achter de draaitafel. Prima tent. Een keer echter struikelde ik over een tasje dat op de grond stond en werd gelijk door twee stevige kerels naar buiten "gedragen". Heb toen nog heel wat overredingskracht moeten gebruiken weer terug naar binnen te mogen...
 
22 juli t/m 25 juli savonds zitten we met 5 man in praag, daarna een weekje in een villa bij strakonice.

Wat zijn op deze doordeweekse avonden beetje populaire/drukke disco's?
Gaan er meer mensen van het forum op stap in deze periode?
 
gewoon vragen waar de locals, bv de serveerster, vragen wat de betere discotheken zijn. Doordeweek is Karlov Lazne (beter bekend als de 5 verdiepingendisco bij de brug) altijd wel aardig vol, maar hoofdzakelijk met toeristen. Ik ben er trouwens van 15 t/m 18 augustus...4e jaar alweer! :wow:
 
En daarnaast nog 4 andere verdiepingen ;) Ben gisteren geweest en ooakl is het duur en open er alleenbuitenlanders rond... de muziek is er prima. 2e verdieping Trance/Hardtrance/Techno, soms zelfs hardstyle erdoorheen op het eind. :lekker:
 
Lucerna op Oudejaarsavond!

De Lucerna is echt een aanrader! Hier heb ik al 4 oudejaarsnachten doorgebracht! Relaxe mensen, geen dure toeristenprijzen (en weinig toeristen) en lekkere '80 en '90 muziek met videoclips op een scherm!

Oudejaarsnacht in Praag is zowiezo een aanrader !
 
Bovenaan