Horeca Uit eten in Vrchlabi e.o.

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij hebben afgelopen zomer op aanraden van de campingeigenaar gegeten bij de Veteran Car Club. We hebben hier een heerlijke biefstuk gegeten. Rare of medium was ook echt de ene rare en de andere medium. Ook werd ons Botta aangeraden en inderdaad hadden ze daar heerlijke hamburgers. Niet zomaar gewoon een broodje hamburger.
 
Vandaag opent steak and fish restaurant Farma aan de Krkonosska 186 te Vrchlabi. Dit restaurant is gelegen aan het plein, op 50 meter van Hotel Labut. Het restaurant komt in plaats van La Petite France dat sinds een maand gesloten is.
 
Zou volgens deze foto gelijk naast Hotel Labut moeten zijn (zie het bord boven de rechterboog van het witte pand).

430050.jpg
 
Klopt. Dan is het zelfs naast Labut. Ik dacht namelijk dat er een of panden tussen zaten.

Bij La Petite France moest je inderdaad een halletje door met een aantal winkels. Het had een modern interieur.
Mijn goede vriendin Zuzana schreef me dat de kok van het nieuwe restaurant Farma zeer goed staat aangeschreven.
 
Hallo,

Leuk om te horen dat bij Cerny Dul goede restaurants zijn, ik ben echt een leek op Tsjechiëgebied. Zijn er nog aanraders qua Tsjechische specialiteiten ?

Groeten Kevin
 
Gasten van ons hebben heel lekker gegeten bij hotel Aurum in Cerny Dul , volgens hun een aanrader. Ook Tibor is heel goed. Zij hebben allemaal een uitgebreide kaart dus keuze genoeg.
Als je van Cerny dul uit richting Vrchlabi rijdt ligt is restaurant Vetran zeker de moeite waard. Dat ligt aan de rechterkant voor Kaufland.
 
Tot onze verbazing is restaurant Fusion in Vrchlabi een Viethouse restaurant geworden.
Toch maar geprobeerd en ik moet zeggen we hebben er lekker gegeten.
Als wij in Vrchlabi waren was het altijd druk bij Fusion, vandaar onze verbazing.
 
Tot onze verbazing is restaurant Fusion in Vrchlabi een Viethouse restaurant geworden.
Toch maar geprobeerd en ik moet zeggen we hebben er lekker gegeten.
Als wij in Vrchlabi waren was het altijd druk bij Fusion, vandaar onze verbazing.
Inmiddels zit hier (volgens ons) een andere eigenaar in, maar wat we gehad hebben was echt heel lekker!
Ook bij Svejk in Vrchlabi is het lekker eten, je zit nu heerlijk buiten.
 
Jawel een Vietnamees, er wordt ook veel gehaald.
Wij hebben van de chaos niets gemerkt, het personeel is ook erg vriendelijk!
En het is er toch steeds heel druk.

Bij Svejk in Vrchlabi komen hoofdzakelijk mensen van hier en toeristen zie je er bijna niet.

Maar ook bij de Vietnamees komen veel lokale mensen.
 

kuurgast

Donateur
Svejk is een Tsjechische franchise, die in meer plaatsen te vinden is.
Ze gebruiken het concept van inrichting en menukaart met beetje authentieke gerechten uit de tijd van de brave soldaat Švejk.
Alle restaurants hebben hetzelfde basismenu, andere gerechten kunnen na goedkeuring door de franchisegever door de vestigingen zelf worden gekozen, of ze kunnen kiezen uit de aanbevolen menukaart. Zie svejk.cz in meer talen.
 
Bovenaan