Twijfel tussen twee appartementen in Praag

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Eind april gaan we naar Praag:D.
We huren een appartement van iemand die daar woont. Hij heeft twee appartementjes beschikbaar. Het één is:
Studio apartment on Plaska Street in Mala Strana, lesser quarter. Dit heb ik al gehuurd met een vriendin en vond de ligging heel plezierig en makkelijk.

Hij heeft nog een ander appartement:
Two-bedroom apartment with terrace on Zitna Street in Nove Mesto (New Town)

Nu ben ik aan het twijfelen. Is de ligging van het tweede appartement ook aan te raden?
 

Vodnik

† In Memoriam
Zitna ? Niet doen! Een doorgaande weg, dwz zéér belangrijke verbindingroute in Praag, veel lawaai van verkeer en dat start om 06.00 en stopt om 22.00!!!!

P.
 
maar als je zelf de hele dag (en nacht) door Praag aan het struinen bent en/of het appartement is aan de achterkant van het gebouw kan het natuurlijk best interessant zijn!
De lokatie is nog best centraal (afhankelijk van waar het precies op Zitna gelegen is).

Prijs is waarschijnlijk aantrekkelijk, Chriske?
 
Ik heb zelf in een straat parralel aan de Zitna gewoond en de Zitna ligt heerlijk centraal, je kunt bijna overal naar toe lopen. Het enige nadeel is zoals Semabyt al zegt het lawaai. Veel verkeer en 's nachts veel groepen schreeuwende dronken Engelsen.
 
Bovenaan