Tuincentrum in de buurt van Cerveny Kostelec of Trutnov?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik zie net dat mijn eerder geplaatste posting enigszins "misvormd" is, dus nog een keer: In Jaroměř (ongeveer 20 km. ten zuiden van Červený Kostelec) zitten verschillende tuincentra.

En - inderdaad - het tuinscentrum in Trutnov zit aan de Horska.
 

char

† In Memoriam
Ik weet niet wat je plan bent om te kopen, maar planten zijn duur in Tjechie!!..
Gaat het om een grote hoeveelheid, bijvoorbeeld bomen en struiken, dan loont het misschien de moeite om ze in NL te kopen , en met een busje of grote aanhangwagen naar tsjechie te vervoeren.

Char.

Ps. Bij de buren uitgraven is ook nog een optie.....maar dan moet je wel van nachtwerk houden.....:D...
 
Ik weet niet wat je plan bent om te kopen, maar planten zijn duur in Tsjechië!!..
Gaat het om een grote hoeveelheid, bijvoorbeeld bomen en struiken, dan loont het misschien de moeite om ze in NL te kopen , en met een busje of grote aanhangwagen naar tsjechie te vervoeren.

Char.

Ps. Bij de buren uitgraven is ook nog een optie.....maar dan moet je wel van nachtwerk houden.....:D...
Bedankt voor je reactie.
het gaat niet om grote hoeveelheden, wij gaan op vakantie naar cerveny kostelec en ik vind het altijd leuk om in een tuincentrum te kijken.

Bedankt voor de reacties. Ik ga zeker kijken in Trutnov.
 
Bovenaan