Tsjechoslowaakse wolfhond

Topic in 'Flora & Fauna' gestart door Macek, 17-09-2006.

1. Ha, het werkt. Nou dan hierbij nog een achtweken-foto. Mijn camera is futsie, dus ik heb niks nieuws.

Bijgevoegde bestanden:

2. Nee mijn ervaring is dat dat niet waar is :D

@ CP

Foto's van de pups die in febr. 2009 geboren zijn staan hier:
    http://www.mijnalbum.nl/Album=MZY8RNWX

3. Nou, weer een fabeltje van de wereld :stout:

4. Mooie foto's van de geboorte. De pups zijn schattige met een hoge aaibaarheid factor. Maar als ik de grote foto van de ouders zien....nou op straat ga ik liever een blokje om.

5. Wolfhonden en babys

Heel interessant jouw ervaringen, Borat. Ik heb zelf geen honden maar ik vind dit onderwerp ontzettend boeiend. Ik had verwacht dat de Tsjeschische Wolfhond net zo schuw of bang zou zijn als de Saarloose Wolfhond. De fokkers hebben dus sterk daarop gelet en naar een evenwichtig karakter gestreefd?
    Ja, wolven, zelfs mannetjes, zorgen ook voor jonkies van een ander roedel, zag ik eens op televisie. Ze zijn sowieso zachtmoedig. Ik zelf zou banger voor een Rottweiler zijn dan voor een echte wolf.

6. Bedankt voor de link wolfdog, leuk even de foto's van jullie honden te bekijken.
    En hudinek succes met jullie pup.

7. Geweldige foto's, ik wilde dat ik zelf het lef had om zo'n hond op te voeden!

8. Dit imposante ras heeft mij ook enthousiast gemaakt van wat ik tot nu toe gelezen en bekeken heb.
    Ik wil mij eerst nog meer gaan orienteren en verschillende tjechen in het echt zien voordat wij er een in huis gaan nemen.

Maar zijn ze in Tjechie nou veel te vinden, wat betreft fokkers?

9. Overzicht van fokkers van de Tsjechoslowaakse Wolfhond, per land

Deel deze pagina