Radio/TV Tsjechische televisie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hallo allemaal
ik heb twee vragen!
mijn tsjechisch is niet zo goed, maar aangezien ik thuis (in tsjechie) hoogzwanger op de bank zit, kijk ik meer televisie dan normaal.

en wie kent het programma
Nepodceňuj blondýnky?
het word uitgezonden op prima.

ik begrijp het format niet precies, wie kan mij dit uitleggen?
het lijkt me namenlijk het domste programma wat ik ooit gezien heb.

ik wil graag weten wat het format is, ik vraag me namenlijk af waarom die vrouwen zich ervoor lenen.

en dan kijk ik graag het nieuws, ik vind politiek wel interesant maar helaas, als ik tsjechisch politiek probeer te volgen, ben ik verloren...

heeft iemand een tip waar ik het tsjechische nieuws kan volgen, in het engels bijvoorbeeld?

groetjes allemaal!
 
Ik heb het op internet opgezocht en van dat wat ik lees, begrijp ik dat het om een programa gaat waarin 50 blonde dames gaan bewijzen dat de haarkleur niks met de inteligentie mee te maken heeft. Ze spelen tegen een man; het is me niet duidelijk of het een BT (bekende tsjech) is of niet. Voor elke uitgeschakelde dame, krijgt hij een bepaald bedrag.
 
Ik vind het wel een grappig programma. Het gaat voorzover ik het begrijp over domme/ niet domme blondjes. Het journaal kan ik vaak niet helemaal volgen, maar dit tv programma voor domme blondjes wel :lmfao:

Bij het nieuws en andere programma's op de publieke zenders helpt het om teletekst pagina 888 aan te zetten, dit is de ondertiteling voor doven en slechthorenden (en slecht tsjechisch sprekende Nederlanders ;) )
 
Bovenaan