Tsjechische routeplanner

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ben op zoek naar een Tsjechische routeplanner vvor mijn tsjechische buurman.Wie weet waar ik die kan vinden?
rich?
 
navigatie?

Bedoel je een navigatiesyteem? Als dat zo is..., volgens mij kan je op bijna elk systeem Tsjechische kaarten toevoegen.
 

Vodnik

† In Memoriam
De buurman van rich is czech, dus ik neem aan dat hij iets zoekt in de tsjechische taal.
Als het om een navigatie systeem gaat voor in de auto dan zijn die gewoon in tsjechische taal verkrijgbaar, TomTom, Mio, Navigon en nmoem maar op (ook dreimgo en die worden goedkoop aangeboden maar trap daar niet in!)
 

Freddy2005

† In Memoriam
Hier staan meerdere Tsjechische routeplanners: planovac-tras.cz

Ik gebruik meestal gewoon mapy.cz, rechts staat het vakje "Plánovač trasy". Daar vul je vertrek en aankomstplaats in en de weg wordt uitgetekend en aangegeven tot op de meter. Bij het aanklikken van deze beschrijving verspringt de kaart direct naar deze plaats. Zie vb: mapy.cz
 
Juist Freddy dat bedoel ik nu. Mijn Tsjechische buurman heeft sinds kort een computer en vraagt mij de oren van het hoofd: "Waar vind ik dat en hoe doe je dat" en nu de routeplanner in de Tsjechische taal.
:dank2:rich
 
Bovenaan