Tsjechisch Zwitserland

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Doety ik ben het helemaal met je eens. Ten eerste is het niet zo'n leuk welkom voor een nieuw lid, terwijl als een nieuw lid zich voorstelt op dit forum iedereen snel in de pen klimt om te vertellen wat voor een geweldig forum dit is.

Ik vind het zelf ook leuk om dit soort dingen weer te lezen. En je ziet, nu lees je weer wat Jolanda in die omgeving heeft beleefd.

En ook ik irriteer mij al en tijd mateloos aan de opmerking "zoekfunctie".
 
Oke, wat jullie zeggen is heel aardig, maar het nadeel hiervan is als je werkelijk elke keer alles weer gaat vertellen dat alles er 20 keer komt te staan en is dat de bedoeling? Zeker bij een zo duidelijk vraag naar een zeer bekend gebied is het toch veel makkelijker om te verwijzen naar voorgaande berichten?

Dus lieve Tuinhark, ik hoop dat je gevonden hebt wat je zoekt, laat het anders weten want dan krijg je zeker nog meer informatie!
 
ik kan er ook nog wel wat over vertellen
ben er in 2005 en 2006 1 week geweest.
ik was bij rynartice.
je kunt er mooi wandelen want de natuur is er erg mooi.
een mooi route is bij jetroviche skaly( heet het geloof ik)
of natuurlijk bij mezni louka bij de kloofen.
ook kan je goed een dagje naar dresden toe met de trein( moet je wel in duitsland op de trein stappen bij Bad Schandau)
ik hoop dat ik iets heb verteld wat jullie leuk lijkt
 
:lezen: nou ik heb het een en ander over tjechisch zwitserland gelezen en ziet er spannend uit.ik vind het alleen jammer dat sommigen zo abrupt reageren vooral als diegene niet weet wat hem daar te wachten staat.Maar bedankt voor de reacties.
 

Macek

Geroyeerd Lid
Nee, tuinhark, ze bedoelen het allemaal goed en willen je er echt niet onderschoffelen. Maak de wandeling naar de Pravcicka Brana en je staat versteld van zoveel schoonheid. ook Belvedere met het uitzicht op Dolni sleb is geweldig, men heeft mij verteld dat Hitler er met Eva Braunn heeft gelogeerd.
 

Freddy2005

† In Memoriam
Het Nationaal Park Tsjechische Zwitserland heeft bepaalde delen voor het publiek gesloten.
Reden is de vaststelling dat er zeldzame broedende vogels zijn opgemerkt. Het gaat om meerdere valken en ook zwarte ooievaars.
De afsluiting zal duren tot eind juni en voor de plaatsen rond de zwarte ooievaars broedplaatsen tot eind juli, zei de woordvoerder van het park, Tomáš Salov.
Het gaat om een tiental plaatsen die goed zullen aangeduid worden voor het publiek.
De vogels zijn reeds sinds half februari actief en het storen van hun activiteiten kan leiden tot het verlaten van het nest en de nestomgeving.
Bezoekers kunnen nog steeds de gemarkeerde wegen gebruiken maar mogen deze niet verlaten.
Er wordt door het personeel routinematig controle uitgevoerd.

novinky.cz

205388-top_foto1-zk915.jpg


Edmundova soutěska, Edmund's kloof bij Hrensko.
 
Bovenaan