Tsjechisch leren in Limburg?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hey,
ik zie dat jullie ook in Horn wonen, en ik zal jullie vertellen, in Beegden zit iemand die Tsjechische les geeft maar ik moet wel zeggen dat het duur is. Wij zijn met het gezin namelijk ook bezig met lessen van de LOI, ook niet te doen aangezien er niemand is om iets aan te vragen.
Mijn tip is om eens te kijken op de site van de volksuniversiteit in Roermond of Geleen kijken, hier zijn ook lessen Tsjechisch...
Hopelijk lukt het om lessen te vinden.
Groetjes Hannah
 
Hey,
ik weet dat het een oud topic is maar aangezien wij ook al 6 jaar op zoek zijn naar goede lessen in de buurt, dacht ik, reageer ik toch maar. Het kan in ieder geval niemand kwaad he.:top: Misschien een goede tip voor andere mensen in de buurt aangezien hier in de buurt niet veel tsjechische lessen gegeven worden...
Maar wel leuk dat er in ieder geval iemand kijkt naar wat ik schrijf:)
 
ik heb zelf een woordenboekje gehaald om in ieder geval goedendag te kunnen zeggen alleen ehh geen idee hoe het moet klinken, maar als Tsjechië bevalt ga ik zeker proberen om in ieder geval een beetje Tsjechisch te leren, misschien bij InHolland daar schijn je altijd te slagen:lmfao:
 

Pelhřimov

Donateur
Henk, op het forum staan ook wat taallesjes. Je moet jezelf alleen even aanmelden ervoor.
dit schreef Freddy ooit: je moet je gewoon zelf aanmelden in "Mijn profiel".

Klik op "Mijn profiel", ga daarna onderaan bij "Diversen" en klik op "Groepslidmaatschap", dan zie je rechts bovenaan staan: "Cursisten Tsjechie.net Leden die meedoen aan onze cursus Tsjechisch", klik rechts "Word lid"en bevestig dit. Als je nu terugklikt op "Forums", dan zie je onderaan "Hezky Česky!", met de rubrieken "Cursusinformatie & Lesbesprekingen" en het "Klaslokaal"
 
Bovenaan