Tsjechie.net in een nieuw jasje

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Beste Leden,

Het zat al een hele tijd in de planning maar eindelijk heb ik het forum een grote upgrade kunnen geven.

Wat is er veranderd?
Tsjechie.net is is geupgrade van een 1.x versie, naar een 2.x versie en dat betekend een ingrijpende verandering, zowel onder de motorkap als qua uiterlijk.
Met deze upgrade zal het forum een stukje sneller en gebruiksvriendelijker moeten zijn en ik hoop dat dat uiteindelijk ook zal helpen de activiteit hier iets op te krikken!
Wat betreft het uiterlijk heb ik getracht de oude look&feel zoveel mogelijk te behouden, maar er is vast nog het e.e.a. voor verbetering vatbaar. :)

Wat heel fijn is, is dat het forum nu volledig "responsive' is, wat wil zeggen dat de layout zich automatisch aanpast aan je schermgrootte. Dus zowel op een desktop, tablet of telefoon is het forum nu goed te lezen. :lezen:

De nieuwe functionaliteiten zal ik binnenkort nader toelichten.

Help! Er werkt iets niet!
De grootste stap qua upgrade is nu achter de rug, maar er zijn nog veel dingen die nog toegevoegd of aangepast moeten worden.
Denk aan de voorpagina, vertalingen, het finetunen van de layout etc.

Daarom: mocht je iets tegenkomen wat niet naar behoren werkt of mis je bepaalde functionaliteit, laat het mij alsjeblieft weten in het feedback gedeelte, dan kan ik er snel iets aan doen. :top:

Tot zover dit bericht, ik duik weer onder de motorkap.

Bovenaan