Tsjechië tegengevallen. Ben ik de enige?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

valerie schreef:
Bei de wei...ik ben de eerste om toe te geven dat mijn zienswijze niet altijd de goeie is hoor...(maar wel de meest logische...;) )
Geweldig:deuk:. Ik hoor in ieder geval tot die 99%, oh en jij mag gerust uit mijn naam spreken want zoals jij het doet ......heerlijk!
 
Dank je Mayca voor al die lof:dank: !

Maar om je te bewijzen dat ik ook mijn inperfecties heb: ik probeer nou al zeker 4 keer om met een citaat te werken maar iedere keer :confused: :kwaad: :confused: . 't Werkt verdorie knap om mijn zenuwen...(en ik had me deze keer voorgenomen om maar niet te laten blijken dat ik belgisch was....:D chips!) En ik weiger pertinent die zoekfunctie nog eens in te drukken...(volgens mij sta ik standaard ingelogd als "zoekende":deuk: )

Enne Esperanza (voor de "slimmerikken onder ons: hier had inderdaad een citaat moeten staan:puh:): als het nou toch hondenweer in tsjechië wordt...:D
 
inmiddels 4 keer geweest

tja,we hebben het toch nog een kans gegeven.zijn bij Jan en Akkelien Nijdam terecht gekomen,en hebben het daar super naar ons zin :top:gehad,lag niet aan de piste (wat in eerste instantie mijn wens was)maar met de auto waren we zo in cerny dul.(en dat was super ski-en)
We hebben er een kleintje bij(hij is in februari 7 maanden)en we gaan nu voor 1 jaartje(of 2) in een eigen huis(een deel ervan)in Dolni Dvur(wel aan de piste zodat ik lekker met de kleine man naar huis kan als hij moet slapen en de rest kan doorski-en.ben benieuwd hoe dat bevalt.

dus jullie hebben allemaal gelijk gehad,we hebben toch even getwijfeld tussen oostenrijk en tsjechië,maar de prijzen in tsjechië maken het voor ons mogelijk om met 4 kinderen ieder jaar op wintersport te gaan(en dat is toch wel heel super).:wow:

bedankt allemaal voor de tips:beleefd:

sigrid
 
Beste Sigrid,

Misschien heb je mijn eerste Tsjechische ervaring (naam van de post 'Rampenhotel Fit Fun (noch fit, noch fun) in Harrachov') nog niet gelezen, maar die was ook niet al te best. Inmiddels hebben de forumleden mij er al van overtuigd om Tsjechië nog een kans te geven. Jouw bericht helpt daar alleen maar aan mee. Gelukkig hebben jullie een leuke vakantie achter de rug!

Kevin
 
Kevin, je bent een man naar mijn hart!!!
Gewoon nog één keer proberen!!!
Met je 20 jaar weet je al wel wat je wilt!!!
Hou dit vol in de toekomst en je komt er wel!!!

Sigrid, bij Jan en Akkelien zit je helemaal goed!!!
Wij zijn daar in de zomer en jullie in de winter!!!
Helemaal top!!! :top:
 

char

† In Memoriam
We hebben er een kleintje bij(hij is in februari 7 maanden)en we gaan nu voor 1 jaartje(of 2) in een eigen huis(een deel ervan)in Dolni Dvur(wel aan de piste zodat ik lekker met de kleine man naar huis kan als hij moet slapen en de rest kan doorski-en.ben benieuwd hoe dat bevalt.
Mag ik raden?!!!....Mag ik nog een keer raden?!!!...

Gaan jullie dan naar Joost en Helma?...

Als dat zo is!!.. Helemaal TOP!!!

En zo niet... Dan evengoed, een nieuwe Wereld-Winter-Vakantie toegewenst!!...

Char.

_____________________________________
Char. ...heeft een verschrikkelijk grote broekzak...


Mocht iemand mij niet begrijpen:... Ik ken het gebied,.. als mijn broekzak!..En het is een groot gebied!!..
 
char schreef:
Gaan jullie dan naar Joost en Helma?...

Als dat zo is!!.. Helemaal TOP!!!
Helemaal mee eens. :top:
Joost en Helma zijn de ouders van een vriend van mij. Afgelopen zomer hebben we ook een nacht in hun appartement geslapen, en dat was geweldig! Dichter bij een piste kan je niet zitten volgens mij. En prima voor kleine kinderen, want het is wel een mini-piste.

Ik weet niet wanneer je gaat? Maar doe ze de groeten dan van Kirsten en Jeroen!
 
Kevin, je bent een man naar mijn hart!!!
Gewoon nog één keer proberen!!!
Met je 20 jaar weet je al wel wat je wilt!!!
Hou dit vol in de toekomst en je komt er wel!!!

Bedankt voor het compliment. Dat ik weet wat ik wil, kan soms ook in mijn nadeel werken hoor!! Maarja, nu ga ik me weer even concentreren op de studie, mijn klachtenbrief is af en opgestuurd.
 
Helemaal mee eens. :top:
Joost en Helma zijn de ouders van een vriend van mij. Afgelopen zomer hebben we ook een nacht in hun appartement geslapen, en dat was geweldig! Dichter bij een piste kan je niet zitten volgens mij. En prima voor kleine kinderen, want het is wel een mini-piste.

Ik weet niet wanneer je gaat? Maar doe ze de groeten dan van Kirsten en Jeroen!

zal ik doen en we gaan vanaf 13 februari 1 week
 
Bovenaan