Tsjechië tegengevallen. Ben ik de enige?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

vaak is ook het probleem dat mensen het goedkoopste van het goedkoopste willen, dan is de kwaliteit er ook naar.

In Splinderuw mlyn zijn hotels die er perfect uitzien, maar ook mindere. Het is waar je voor kiest. Bij ons is het nog altijd goed bevallen.

Ik krijg vaak reacties van mensen dat Tsjechië duur was, maar dat ligt ook aan welke plaats je gaat en van een stad kan je natuurlijk veel meer verwachten als van een dorp.

Maar zoveel tegenslagen als jullie hebben gehad is abnormaal vind ik.
 
Misschien een reden om een en ander op te frissen, oud spul er gewoon uit.

Of is dit zinloos?

Ik heb er eigenlijk niet zoveel verstand van, maar ik dacht dat het op den duur overtollig ballast zou kunnen zijn.
 

Macek

Geroyeerd Lid
siki schreef:
en weet er iemand iets in cerny dul,voordat ik weer iets boek via internet?

Ja, ik ben jaren te gast geweest in pension Jaroslava in Cerny Dul, een prima familiepension. Zdenek Camsky en zijn vrouw doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Ze hebben jaren geleden "Posta" gekocht en dat schitterend verbouwd tot een hotel met een prima restaurant. kijk eens op www.penzionjaroslava.net
Veel suk6 en als je daar bent geweest wil ik het ook horen!
 
ik zat ook in een hotel in dagje
het ontbijt was wel goed maar de kamers waren niet super met 4 personen op een 3 persoonskamer en langs de weg dus niet goed geslapen maar dit jaar hadden we ook slechte matrassen in ons vakanthuisje maar verder nooit slechte ervaring gehad met tsjechie.
 
Slechte ervaringen zijn overal te vinden. Ik denk dat het een kwestie is van pech hebben.
Ik heb vast nooit pech, want mijn vakantie is nog nooit tegengevallen.:)
Wel gaan wij nooit in een hotel, huisje of pension. Wij hebben altijd ons sleurhutje achter de transporter. Is een camping niet zo gezellig als wij dachten, dan pakken wij weer in en zoeken iets anders. Als kampeerder ben je zo vrij als een vogel, en bij een boeking zit je ergens aan vast.
 
siki schreef:
en weet er iemand iets in cerny dul,voordat ik weer iets boek via internet?
wij zijn ook in cerny dul geweest het is inderdaan een leuk plaatsje dicht bij Harrachov en hebben toen via Tsjechoreizen geboekt.
Wij hebben het prima naar ons zin gehad. In Cerny Dul zijn ook skiliften
wat prima te doen is. en bij Tsjecho reizen zit je gewoon goed. Ik zou zeggen proberen en veel suc6.
 
siki schreef:
en zo waren er nog wat dingen,bedden met matrasjes van 4 cm dikte,zodat mijn heupen nou nog beurs aanvoelen.
Dit ben ik idd wel vaker tegengekomen. Als je dan onder het "matras" kijkt, ligt er gewoon een houten plank of zo. Dat maakt het er niet comfortabeler op.

Maar ik heb gelukkig ook meegemaakt dat ik m'n bedje niet meer uit wilde komen omdat het zo lekker lag......
 
Raymond Veronika schreef:
Dit ben ik idd wel vaker tegengekomen. Als je dan onder het "matras" kijkt, ligt er gewoon een houten plank of zo. Dat maakt het er niet comfortabeler op.

Maar ik heb gelukkig ook meegemaakt dat ik m'n bedje niet meer uit wilde komen omdat het zo lekker lag......
zulke bedden had ik ook in mijn huisje dit jaar
maar hoop dat ik ze niet meer krijg ze slapen egt niet
 
Bovenaan