Tsjechië is de winnaar

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

De laatste maand de berichten in de gaten gehouden "geteld" en de Tsjechen hebben er meer geplaatst dan de Nederlanders.

Niets mis met de Tsjechen.

Maar ?...

Waarom ?
 
Ja, ik denk dat ik wel weet waarom, maar Baan het gaat toch ook volgens vele hier om de kwaliteit van de berichten...... Vroeger werd er veel meer OH-berichten geplaatst maar door diverse oorzaken (weet ook iedereen wel, denk ik) gebeurt dat vele malen minder.
Het is ook steeds hetzelfde kleine groepje mensen die hier nog de topics in leven houden, waarvan complimenten daarvoor!
Er is dus weinig vers bloed om t zo te zeggen voor nieuwe verhalen. En je ziet de oude rotten steeds meer afhaken.
Jammer :snotter:
 
Hoe meer naar het oosten om zo meer zijn mensen toeschietelijker en ze weeten te goed dat induvidualizme een blinde weg is en competitie onder elkaar ook.
 
Hier geloof ik niks van.

Idd, oude garde haakt af, laat eens horen wat jullie motivatie is:

Voor mij geldt: te weinig serieuze reacties op m'n vragen. Dat weerhoudt mij ervan om iets te plaatsen.
 

kuurgast

Donateur
Klopt Baan ,maar een tijdje geleden was het juist heel stil in de "Česká místnost". Nu wordt daar weer volop gediscussieerd over de meest uiteen lopende zaken.
Aantallen van berichten zijn toch niet belangrijk?.....vind kwaliteit en inhoud belangrijker. Persoonlijk reageer ik minder op de nieuwe mensen die een vraag dumpen zonder dat ze verder ook maar iets van zich te laten horen. Op die manier word je minder gemotiveerd.
 
Hoe meer naar het oosten om zo meer zijn mensen toeschietelijker en ze weeten te goed dat induvidualizme een blinde weg is en competitie onder elkaar ook.
Bij mijn vraag hoort geen wedstrijd, en zeker geen competitiestrijd .
Waar praten de Tsjechen zoal over op het forum is een goede vraag, als we daar een antwoord op hebben is het misschien een inspiratie voor de Nederlanders om het forum op te vrolijken met veel zinvolle berichten die voor iedereen interessant zijn.
 
Beste Boya, geloof het maar niet Jij hebt het helemaal het recht toe maar in die 28 jaar in Rijssen weet ik weer helemaal goed waar over ik het over heb, helaas.
 
toch is er een tweebaansspoor in rijssen!!! Ik kan het ook niet volgen. Ik woon ook in het oosten. Is de reactie van baan gericht op de melding van boya nr4?
 

kuurgast

Donateur
Cor heeft gelijk ,waarom zouden ze nog reageren? Ze zullen best nog wel meelezen maar niet meer reageren om oeverloze discussies en gezeur uit de weg te gaan. Behoor zelf wel niet tot die oude garde maar heb genoeg gehoord over vroeguh......
Ja Boya het is kansloos om die oude koeien uit de sloot te halen. Het enige wat we kunnen doen is om het samen een beetje gezellig en levendig proberen te houden. Misschien komen dan vanzelf mensen terug.
 
Ik volg t even niet meer; nu wordt er een serieuze vraag gesteld maar de diverse antwoorden zijn voor mij onbegrijpelijk...........
Dus ik stop er maar weer mee.....
Dit gebeurt dus met enige regelmaat....... discussieren is ook een vak he......:D
 
Ik zal een poging doen om het in een goede BAAN te leiden.

Dit topic heeft misschien een andere titel nodig , ofzuksowat.

Ik ben oud genoeg denk ik om niet af te haken , wie wil zoekt een mogelijkheid , wie niet wil een reden.

Waar praten de Tsjechen zoal over op het forum is een goede vraag, als we daar een antwoord op hebben is het misschien een inspiratie voor de Nederlanders om het forum op te vrolijken met veel zinvolle berichten die voor iedereen interessant zijn.
Welke zijn dat ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Boya
Bovenaan